Gå til innhold

Ikke ordentlig stell i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre har datteren vår kommet hjem med avføringsrester i sprekken foran flere ganger. Har selvsagt sagt i fra mange ganger, men problemet fortsetter. Hva kan jeg gjøre? og hvor alvorlig er det? Jeg er redd for urinveisinfeksjon, for hun har heldigvis ikke blitt sår ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må si fra igjen!!! Kanskje du kan be om å få snakke med styrer i barnehagen. En ting er jo hvis det bare hadde skjedd en gang, men når det gjentar seg selv etter du har sagt fra... Ja jeg ville blitt litt irritert! Jobber selv i barnehage, og slikt skal ikke skje! Du har lov å reagere da altså!!!

Skrevet

Enig med anonym her. Sånt kan skje en sjelden gang, det kan man tolerere men ikke flere ganger!! Du må si fra igjen og igjen!

Skrevet

Helt enig med dej over! Jag jobbar också i bhg. Vi hade faktiskt en fra helsestasjon som "lärde" oss hur man steller små barn första året jag jobbade, det är inte alla som kan det ordentligt, speciellt yngre.Si ifra du, på en gång så det inte blir flera stackare med såre rumper o tisser....

Skrevet

Tusen takk for svar! Det er en familiebarnehage, så det er innehaveren som skifter. Det har vært ubehagelig å si i fra flere ganger. Det har blitt bedre for hver gang, men fortsatt er det litt, og det bør jo ikke være noe.

Skrevet

Det er jo snakk om at man vil barnets beste....

Så på Mandag regner æ med at du sier i fra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...