Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Jeg sluttet å amme for en måned siden, datteren min er 13 mnd. Hun nekter å drikke lettmelt og h-melk. Hjelper ikke om jeg varmer den. Hun kaster flasken vekk, rister på hodet og nekter å drikke. Hva gjør jeg?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Har samme problemet med dattera mi på 18 måneder. Hun spiser fremdeles to porsjoner grøt til dagen + yoghurt, så jeg stresser ikke. Prøver med jevne mellomrom, så vi hun kanskje ha en vakker dag...
2blå og ?? i magen Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Gutten vår vil heller ikke ha så mye, men får i seg litt.. Er noen små super nå og da, men synes det blir litt lite jeg da.. Han får også grøt, og yougurt i tillegg.. Han er 13 mnd..
Myra Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Min sønn på 14 mnd. Vil heller ikke ha melk. Drakk en stund varm melk på flaske, men vil ikke ha det heller nå. Orker ikke å stresse med det. Han får yoghurt og hvitost, og ellers et variert kosthold. Virke som færre og færre barn drikker melk. Min stedatter på tolv og min niese på ti drikker ikke melk. Hos dagmamman er det fire barn og ingen drikker melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå