Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 laget grøt på nesten 200ml vann og hun spiste alt. hun er 5mnd
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Her er det pupp rundt 6.30....1-2 skiver og en halv banan 8.30. Kl 11.30 er det en stor porsjon grøt (200 ml vann her og ja...den hollegrøten har faktisk det i oppskriften, melk egentlig da, men jeg bruker bare vann), 14.30 er det litt frukt og ei halv skive. Så er det en stor porsjon middag kl 18 og pupp 18.30 før nattata. Av og til pupper hun en gang på natta og. Det rare er at hun ikke legger på seg særlig mye heller...men hun er lang da, og veldig aktiv:o) Mi er 8,5 mnd og da...begynte denne storspisinga for ca 2 mnd siden:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå