Gå til innhold

Hvordan gjør jeg dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ikke noe bra i forholdet til samboeren min. Vil ut av forholdet og vi har en sønn på 2 mnd, hva gjør jeg? Og hva har jeg rett på? Når jeg har brakt det på bane tidligere sier han at han ikke kommer til å flytte (mitt hus) og om han gjør det tar han fra meg sønnen vår, sier at jeg ikke får treffe han.

Vi krangler ofte!! Han har t.o.m vært slem både psykisk og fysisk...

Vet ikke om jeg klarer meg alene økonomisk til å begynne med, har han mulighet til å ta fra meg sønnen vår?

Noen som har vært i en slik situasjon som vil "prate" litt med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke vært i lignende situasjon, men jeg syns det var synd ingen har svart deg, så jeg ville bare gi deg en klem og si lykke til. i dette landet får en alltid økonomisk hjelp hvis en ikke klarer det selv. ta kontakt med helsestasjonen om ikke annet, så kan de vise deg videre hva og hvordan du skal gjøre dette!!! ingen fortjener å ha det vondt hverken psykisk eller fysisk!!! stå på, og han kan helt sikkert ikke ta i fra deg babyen, hvis du ikke f.eks. tar narkotika o.l. og det går jeg ut i fra at du ikke gjør med en baby i hus.....

Skrevet

Tusen takk for klemmen!!! Nei, har aldri rørt narkotika!!!!

Skrevet

hei igjen:)

da tror jeg ikke du har noen ting å bekymre deg for!! og hvis du har bevis på at han har vært stygg med deg, så stiller du ihvertfall sterkt!! f.eks hvis noen har hørt at han snakker truende til deg o.l!!! jeg føler virkelig med deg! men kom deg vekk fra den tullingen!! kanskje du har noe familie/gode venner som kan hjelpe deg ut av den verste knipa???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...