bejb25 Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 i dag er typen min og jeg vært forlovet ett år. 5uker siden lillegutt ble født. jeg har en gutt fra før. vi har det bra sammen,men samtidig ikke bra. vet ikke hva som er problemet vårt,men begge merker at det er noe galt i forholdet.vi prater om å flytte fra hverandre å grier uten å vite hva som er problemet.. trenger litt hjelp jeg tror jeg. blir frusrert av dette,jeg elsker jo kjærsten min kjempe høyt..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 skjønner det er vanskelig. jeg regner med at dere prater sammen siden dere har pratet om å flytte fra hverandre. dere kan jo flytte fra hverandre en periode og se åssen det går. det kan også hende at dere bare er litt slitne. det tar på å være foreldre vet du. og dette er jo ganske nytt for kjærsten din å. håper det ordner seg for dere. kan ikke være moro å være enslig to barns mor.. lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå