Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 at pappaen reiser vekk en helg når hun er 7 uker...? Føler meg så usikker enda og hun er så våken hele tiden..
palia Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 her var det jeg som reiste vekk når tulla var 5 uker, var vekke en uke. Pappaen syntes det var veldig lenge å være vekke fra gullet sitt. var hos familien min da så fikk litt avlastning der... du har ikke noen som kan bo hos deg den helgen da?? famile eller venner eller noe som kan hjelpe deg litt??
*Ulrikke* Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Pappa'n her var borte ei uke da hun var 6 uker. Jeg synes det gikk helt fint, jeg - trengte ikke ta hensyn til ham, liksom. Mormora til snuppa var her et par dager, men det var for mormors skyld, og ikke for min, for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 mannen min kjører langtransport og er vekk opptil 3 dager hver uke. jeg klarer meg fint. gutten er nå 6uker,men mannen min har vært vekk flere dager i uka siden gutten var 2uker. vi har en sønn til på 5år. jeg klarer meg fint når han er vekk..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 du må stole på deg selv, du er helt sikkert en super mamma for jenta di:) Dette klarer du kjempefint:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 gubben her reiste vekk en helg allerede når pjokken her var 3 uker han da så.....
Gjest Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 jeg og lillegutt reiste vekk i 5 uker da han var 5-6 uker gammel.. like glad for å se pappan da vi kom tilbake likevel ) men pappan syntes det var ALT for lenge!! syntes egentlig jeg og, men var for å være hos mamma og pappa og få avlastning den første tiden for pappan til lillegutt jobber så mye...
Ranveig R Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Dersom du ikkje føler at du er klar for å vere aleine med jenta ei heil helg, bør du snakke med pappaen om det. Kanskje er det mulig for han å reise f.eks. laurdagen og kome igjen søndagen? Mannen min var vekke ei helg då guten vår var rundt 1 mnd gamal. Eg var ikkje heilt trygg på verken meg sjølv eller babyen, så eg "søkte asyl" hos mamma og pappa. Men viss eg hadde spurt han om det hadde mannen min blitt heime uten å klage. Snakk med han du.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Nei, det er vel ikke tidlig i forhold til ungen. Det det kommer an på er deg. Føler ikke du deg klar for å ta det alene, er det kanskje tidlig!?! Snakk med han om det! Men jeg tror du vil klare det=) Går som regel mye bedre enn forventet å ta det alene! Kanskje du kunne fått litt besøk den helgen? Av moren din, søsken eller en god venninne?
Chatzy Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 har stort sett vært alene med tassen her jeg.. var litt slit den første 2 ukene pga litt stiv og støl og vondt i sting osv..
lilen06 Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Ta en prat med din kjære og fortell han om du ikke er klar for det...er det sånn at han ikke MÅ, kan det tenkes han blir hjemme.. Mannen min var borte en helg når poden var 14 dgr, det var jobb, så han måtte, men jeg var helt hysterisk og søkte ly hos mamma og pappa...er ikke like greit for alle, den første tiden..
Blomman Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Det er opp til dere. Her reiste far bort da nr to var to uker og var borte en uke. Når nr tre kom reiste han bort en uke da han var 6 uker og var borte en uke. Sov noen netter hos bestemor den uka for å få avlastning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå