Gå til innhold

Hvor mange av dere på overtid er flergangsfødende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Gikk dere over sist også?

Har 8 dager til termin med nr 2, og gikk 10 dager over med nr 1. Håper å slippe overtid denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg gikk fire dager over med nr 1, nå er jeg fire dager over med nr to!

hadde termin 22.08... håper det skjer noe snart.

Skrevet

Jeg gikk en uke over med førstemann, men andremann kom på terminen. Jeg fikk modningsakupunktur med andremann, kanskje det hjalp...?

Skrevet

Hei!

Jeg gikk 10 dager over med nr 1, og er nå 3 dager over med nr 2!

Skrevet

Jeg gikk 14 dager over med 1. mann (ble da strippet) og er 10 dager på overtid nå. Ser ikke lyst ut! Kommer antagelig til å føde på samme dag som 1. mann også. Skal på overtidskontroll 31. aug. 1. mann er født 1. sept...

Skrevet

Når dere snakker om overtid. Begynner dere snakke om dette fra første dag etter termin???

Legen min sier at jeg ikke går overtid før 19 oktober, og jeg har termin 5 oktober. or en må alltid rekne pluss/minus 14 dager...

Skrevet

på overtid her. hadde termin 23 august. gikk 10 dager over sist.

denne ventetiden er SÅÅÅÅÅ lang.

Skrevet

Synes det så så lyst ut da dette innlegget lå her i 3 timer uten svar..!

Til anonym over her, så regner legene overtid 14 dager etter termin, med tanke på igangsetting osv. Men for oss gravide er 40 uker +2 dager lenge nok å vente. Alt annet blir + dager over termin, og denne ventetiden synes iallefall jeg er den aller værste, tyngste og lengste.

Jordmor sa jeg fint kunne gå inntil en uke over termin denne gangen også...siden jeg gikk så lenge sist, men håper i det lengste på å slippe!

Tusen takk for svar og håper dere føder i løpet av natta alle sammen!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...