Gå til innhold

Naar legger de minste seg hos dere?? =D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt her i huset har siden han var 3 mnd lagt seg mellom 21.00 og 22.00 og gjør det enda.. Synes kanskje det er litt sent i forhold til andre jeg hører om.. Han sover da hele natten frem til ca 08.00.. Han er 10 mnd.. Hvor gamle er de?? Naar legger de seg?? Og naar staar de opp igjen?? =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 4 mnd og legger seg kl 19.30 og sover til mellom kl 07-08:)

Har gjort dette siden han var 6 uker.....

Skrevet

Hun legger seg ca 19:30, men sover ikke hele natta ennå. hun våkner 1 til 3 ganger, får da tutten og vann, sovner som oftest raskt igjen. Ca kl 06 vækner hun og vi tar henne inn i senga vår, hvor hun får pupp og sovner igjen med oss til ca 07:30, da står vi opp og spiser frokost. Hun er 8mnd.

Skrevet

legger seg klokken 19.00, står opp 08.00 og da spiser han en gang på natten klokken 04.00

 

det har han gjordt siden han var 2 mnd. nå er han 4

 

noen ganger sover han rundt men da våkner han klokken 06.30 litt tidlig for moren det :D

Skrevet

Snuppa mi er 9,5 mnd og legger seg mellom 19.30-20.00. Våkner som regel 7.30-8.00. Veldig fornøyd med det:)

Skrevet

4 åringen legger seg kl.20.00 om han ikke er kjempe trett da:)

Jenta vår legger seg kl.19.00-19.30 og sover til ca 07.00-08.00.

Hun er 6 1/2 mnd, har alltid lagt seg da.

Sluttet å våkne for å spise kl24.00 da hun var 5mnd.

Skrevet

mi legger seg ved samme tidspunkt,, rundt 21.00 :)

 

Oppe alt fra 7 til 9-9.30 ;)

Skrevet

lillegutt legger seg samtidig som meg. ti-elleve tida. sover da til halv seks ca. får pupp eller flaske og sover 3-4 timer til. han er 5 uker...

Skrevet

jenta mi sovner klokka 10 11 tia...og sover til 7 9 tia

Skrevet

Han er 4 mnd.. Legger seg ca 19 og vokner 7-8 neste morgen.. Gjort siden han var 4 uker

Skrevet

Hun er 4 mnd. Legger seg kl 18-19 på kvelden og våkner mellom 06-07 på morraen.

 

HAr gjort det siden hun var 1,5 mnd.

Skrevet

Alt fra 19.30 til 21.30. Hadde veldig strenge leggetider før men blitt litt skeis nå i sommer pga ferie å andre aktiviteter. Regner med å få inn normal rutine nå snart. Å det er å legge henne ca kl 20

Skrevet

Glemte å svare på alt jeg. Hun er forresten 10,5mnd å står opp alt fra kl 08-09

Skrevet

Guten vår er 11 mnd no og legg seg mellom 19 og 20, avhengig av om han har sove ein eller to gongar i løpet av dagen. Står opp mellom 7 og 8. Men han har aldri sove "natta gjennom".

Skrevet

Humlegutt tar natta halv sju, sju og starter dagen halv sju, sju :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...