Gå til innhold

Hvor mange av dere har fysisk belastende jobber med løft og/eller mye gåing og ståing, som barnehage, sykehus, frisør osv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser ut som om mange av dem som får store plager har jobber med relativt stor belastning på rygg og bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som tannlegesekretær. Mye gåing og ståing!! Jobber med en tannlege som ldri har hørt om ergonomi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som sykepleier på et sykehjem, temmelig mye gåing, løfting, ståing og forflyttning som er tungt for rygg og bekken. (sykemeldt og i uke 22 nå=(. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg jobber i barnehage hvor det naturlig nok er et aktivt live både ute og inne. Mye ståing og gåing, påkledning og avkledning m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som førskolelærer på småbarnsavdeling, og det har blitt endel tunge løft. Legen min har allerede gitt meg aktiv sykemelding slik at jeg kan gjøre andre ting og ikke belaste de på jobben. Har fått påvist bekkenlåsning, og går nå inn i uke 17. Tyder på at jeg blir aktiv sykemeldt leeeenge...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Glassmagasin. Står og går på hardt steingulv hele dagen, masse varer som skal pakkes opp, tunge løft og skjeldent tid til å sette seg. Har fått bekkenløsning og er nettopp blitt sykemeldt. Er i uke 20 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jobber som sykepleier, på sjukehus avd med på snitt 15 pas... Som oftest en veldig travel kvardag med mye "løping", løft ol. Jobber fult enda men er begynt å kjenne det i bekkenet litt no og er i uke 18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som tattoovør...Veldig belastende sittestillinger i ymse posisjoner, lite sjans til å bevege seg nok og strekke ut... Ryggen er det første som går'an hos oss.... Hjalp ikke særlig på bekkenet heller nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider