Gå til innhold

Når kan jeg forvente å kjenne liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv første gangen) Venter nr 3, men kan ikke huske når....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bobling i uke 13 med første barn. Spark som jeg var sikker på da jeg var 15+6. Livmoren lå bak foster.

Denne gang. Bobling uke 10-11. Og mener jeg har kjent en liten dytt i ny og ne. Men er ikke sikker enda. Går i uke 13 nå. Det er bare 18mnd siden forrige graviditet..

Skrevet

Hadde du livmoren bak fosteret?

Hvordan gikk det?

Skrevet

Morkaken, mente hun sikkert:-) Det har jeg også, og det gjør at ungen ligger nermere livmorveggen, og kjenner liv tidligere.

Skrevet

Ja forresten, for å svare på det du spurte om Anonym;

Jeg er 14+2 idag, og jeg tror ikke jeg har kjent liv enda. Så jeg venter i spenning! Første min da, så jeg vet ikke hvordan det skal kjennes ut heller...

Skrevet

Huff, så dum som ikke koblet det!:)

Flau nå...

Skrevet

er første gamgs jeg, men første livet jeg var sikker på var i uke 17. det jeg kjente før det tror jeg bare var luftplager og andre ting, blir fiksert på det...

Skrevet

Er det virkelig mulig å kjenne det så tidlig som uke 10-11? De har da snaut begynt å bevege på seg da? Sikker på at det ikke bare er luft i tarmene eller noe du kjenner? (Ja, er klar over at de første bevegelsene kan kjennes ut som luftbobler, men nettopp derfor er det vel ganske lett å ta feil?)

Skrevet

Jeg har i begge sv skap kjent liv i uke 14, og liv utenpå i uke 17, har morkaka bak fosteret, så mulig derfor jeg kjenner det så tidlig ..

Skrevet

Ifølge bøker jeg har lest kan en forvente å kjenne liv rundt uke 18... Men det ser jo ut til at en del kjenner det før den tid også.

Skrevet

Sniker inn fra 1. tri, men om du sjekker terminkalkulatoren på babyverden så står det når du kan kjenne liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...