*ulvemor* Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 er det noe de lærer seg å like når de får tenner eller? (For de som ikke liker det fra før). Jenta mi på snart ni mnd takler ikke åtte mnders glassene, ikke en gang hvis jeg moser de med stavmikserern først! En liten klump så er måltidet ødelagt. Brødskive tåler hun derimot bare fint. Blir å fortsette med seksmndersglassene ei stund til jeg, kan ikke lage mat selv en gang, fordi jeg får det ikke hundre prosent klumpefritt.. Noen fler som har hatt barn som ikke taklet klumper i maten? Blir det bedre når de får flere tenner?
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Mi tuppa har nettopp fått en tann, men har aldri hadd noen problemer med mat med klumper. Så tror ikke det har noe med at de har tenner eller ikke.
Gunhildl Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Min eldste jente holdt på med 6 mnd glass til hun var 10-11 mnd. Men da taklet hun plutselig både 8mnd glass og 1 års glass. Brødskiver gikk ned fra 7-8 mnds alderen
♡ Rødhette ♡ Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Lillegutt paa snart 10 mnd takler enda ikke 8 mnd glass.. Og han hadde 8 tenner allerede som 6 mnd gammel.. Saa tror ikke det har noe med tenner aa gjøre.. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå