gullgutten_min! Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 hei! jeg var så uheldig å få misfargede flasker etter å ha tatt de i oppvask maskinen. og alt det hvite er blitt rosa-oransje... lite delikat for å være helt ærlig.. har noen tips/råd til hva jeg kan gjøre for å få de hvite igjen?? har prøvd å koke de men det hjalp ikke...
Gjest_1001 Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 det fikk jeg og! Etter å ha satt de i oppvaskemaskinen med pannen som jeg hadde hjemmelaget pastasaus i (masse olje og tomatpure) det sitter jo sååååå godt! (rettere sagt så var det mannen som gjorde det, jeg vasker dem for hånd med zalo, det er best! Tar melkefettet myyyye bedre!)
gullgutten_min! Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 og det er sinnsykt irriterende.. for det ser ikke akkurat pent ut.. greit nok hjemme men ikke når man skal ha med seg flaskene ut.. trenger desperat råd for hva jeg kan gjøre...
Mulle :) Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Jeg fikk det engang.. Vasket alle flaskene alene i oppvaskemaskinen.. Og da gikk det vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå