Gå til innhold

Pjokkemamman!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på deg og gutten din! Når skal dere inn til observasjon? Eller har dere vært kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ikke vært innom her de siste dagene, så ikke innlegget ditt før nå! Så koselig å høre at du har tenkt på oss, anonym, det varmet:)

Vi har ikke vært inn ennå, legen sa innleggelsen skulle skje i løpet av to uker og i morgen starter uke 2 og vi har ennå ikke hørt noe. Det er ganske så typisk da, særlig med de svære innskrenkningene på st.olav. Blir vel til at vi må ringe og purre;)

Skrevet

Så kjedelig da. Utrolig trasig å gå og vente når man i tillegg er bekymret for det kjæreste man har. Du kommer fortsatt til å være i tankene mine. Masse masse lykke til og håper at du har bekyret deg unødvendig. Blir godt å høre fra deg igjen når dere har vært inne :o)

Klem

Skrevet

Takk for det!

Vi regner med bekymringene er unødvendige, gutten vår er så hærlig og harmonisk. Det er når jeg tenker på at jeg hittil ikke har hørt om noen som har babyer som har vokst like mye som vår gutt, ikke en gang helsesøster, jeg stusser og får litt panikk for at noe skal være galt som vi ikke ser symptomer på, bortsettt fra størrelsen hans. Førstemann var rundt elleve kg da han var ett år og han var ikke spinkel, men litt over gjennomsnittet. Må riste på hodet over at lillegutt faktisk er like tung nå.

Er kjempespent på hvordan han legger på seg framover. Men så lenge han vil bli en normalvektig gutt når han blir større, spiller det selvfølgelig ingen rolle hvordan han er nå. Han er så god atte:)

Skrevet

Han er sikkert så herlig atte!

Min gutt på 6 mnd er 11 kg, vi fikk beskjed på kontrollen at vi måtte prøve å begrense han litt i matveien. Ikke så lett det, men vi tynner ut mme og prøver å gi en del vann. Hvor gammel er din gutt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...