Gå til innhold

Noen som har Super Nova babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å kjøpe en brukt, og lurer på om den er bra eller ikke? Noen som har Super Nova babycall selv som kan anbefale den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den og er kjempefornøyd, tar inn den minste lille lyd,nesten for mye hehe!!!

Men er ihvertfall trygg med den;)

Skrevet

Jepp, har det og er ganske fornøyd. Bruker den hver natt fordi gullet ligger på eget rom. Har stilt den på laveste nivå slik at ikke alle smålyder gir utslag, og da fungerer den veldig fint på natta! Hadde litt problemer med at noe slo inn på den, vet ikke om det kanskje kan ha vært det trådløse nettverket, men vi byttet kanal, og nå har det ikke vært noen ulyder =)

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd! Hvor gammel er den du skal kjøpe, og hvor mye skal du gi for den?

Skrevet

Den er veldig bra!

Skrevet

Jeg har den gamle analoge, kjøpt for 6 år siden, og fungerer kjempeflott enda!!

Skrevet

vi har den også, er veldig fornøyd. bra batterikapasitet også=)

Skrevet

Har selv Super Nova babycall, kjøpte den ny i desember. Var vel egentlig fornøyd med den helt til jeg så test av babycall på "TV 2 hjelper deg". Der scoret ikke SN særlig høyt. Det som trakk ned var pris og at den tok inn unødig mye bakgrunnsstøy (men dette kan justeres). Men siden du skal kjøpe den brukt er vel kanskje ikke pris et minus. Positivt er at den er enkel å bruke, er pålitelig og har god batterikapasitet og rekkevidde. Sjekk på nettet.

Skrevet

ja, og er super fornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...