Gå til innhold

Lammeskinn - hvilket er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe et lammeskinn for å ha i vogna, hvilket er best? Og hvor bør jeg kjøpe det? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det største fra Nøstebarn og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Anbefaler NØSTEBARN på det varmeste :o)

 

Har to - og er kjempe fornøyd!

Skrevet

Har fra ikea og er kjempe fornøyd med det...

Skrevet

jeg har et korthåret, men syntes det var så stivt, de langhårede er mye mykere, og nå er han gammel nok til å begynne å bruke langhåret til vinteren (kan jo ikke det når de er nyfødt, da må man ihvertfall ha putetrekk oppå!)

 

Jeg var å så på et på biteringen og det var bare sååååååååå deilig, kunne tenkt meg et selv!

Skrevet

De lammeskinna på Nøstebarn, er de korthårete?

Skrevet

Ja, dei er kortklipte og heilt fantastisk mjuke og deilige. Skulle hatt eit stooort sånt skinn sjølv, men det er vel begrensa kor store skinn ein sau kan produsere...

 

Skrevet

Vi har 3 stk, et fra nøstebarn, et fra babyshop ( det på tilbud til kr 299) og et fra barneverden. Må si at nøstebarn er best. Hårene er tettere og da blir det bedre luftsirkulasjon mellom barnet og ulla. Det er også grunnen til at man skal bruke kortklippet skinn til babyer. Om de de er langhårete vil ikke luften under barnet sirkulere og det blir fort for varmt for lille tassen.

 

Lammeskinnet fra ikea SKAL ikke brukes til babyer pga kjemikaliene som er brukt til bearbeidingen av skinnet, i tillegg til at det langhåret.

Skrevet

Til spedbarn er det viktig å bruke kortklippet lammeskinn. Nøstebarn sitt er fantastisk! Og det er faktisk sant at lammeskinnet er varmeregulerende, har brukt det hele sommeren uten at barnet har blitt svett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...