Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Siden jeg var 18 år har jeg vært festrøyker og røyket en sjelden gang utenom. Da jeg gikk gravid kuttet jeg helt ut all røyk (noe som jeg ser på som en selvfølge)...Da sønnen min var ca 3 måneder begynte han å sove fra kl. 20 på kvelden til kl. 07.00 om morningen før han vil ha pupp. I sommer har jeg av og til (i helgene) tatt meg en røyk etter siste amming før jeg legger sønnen min. Synes det er så godt etter en travel dag. (Vet jeg er dum som har begynt med dette etter 1 år opphold).....Det jeg lurer på er om jeg fortsatt kan ha nikotin i melka om morningen når jeg ammer sønnen min. Jeg vil ikke at det skal gå ut over ham...Noen som vet om han kan ta skade av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tar nok helt sikkert ikke skade av det:-)

Skrevet

Hei!

Jeg har det på samme måte som deg, og lurer også fælt på dette. Min sønn sover ikke hele natta, men hvis jeg tar en røyk er det alltid rett etter jeg har ammet han og vet det er mange timer til neste gang...

Har dårlig samvittighet, men tror ikke det kan være SÅ farlig for han ... Men vi er jo kjempedumme! dumme dummerøyken som er så god....

Skrevet

Jeg har hørt, at en bør vente med å røyke, til en god stund etter siste ammingen. Dette siden det er da mesteparten av melken blir produsert, og mye av nikotinen da vil komme ut i melken.

Har ikke satt meg så mye inn i situasjonen, siden jeg ikke røyker selv, men har en venninne som røykte tidligere, og hun sa noe om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...