LINDA*** Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 På forhånd: Legg merke til at jeg ikke er anonym! Så.... Det er så mange innlegg om alt annet fjas her inne. Særlig fra maja-mor. Jeg vil lese om folk som kommer med "bli-gravid-type-ting". Humor er særdeles viktig, men hva med å legge ut humorting på humor-type-ting-sider?
bølla mi Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Det er jo koselig å kunne skrive om andre ting oxo da, er jo mye som rører seg rundt det å prøver å bli gravid. Mange som sikkert vil ha tankene over på noe annet innimellom... Det står som regel i overskriften hva det handler om, så styr unna det du ikke vil lese om. Ikke verre enn det... Syntes det er veldig artig med humorting ihvertfall!
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Nå er det vel slik at alle vi som prøver å bli gravide forhåpentligvis har et liv utenom selve prøvingen også da! :-) Og så lenge noen synes det er ok med litt "fjas" som du kaller det så er det vel opp til dem som liker det. Du MÅ jo ikke lese det vet du...! Her inne blir prøvere kjent med hverandre og støtter hverandre og for å bli kjent må en jo kunne fortelle litt andre ting om seg selv enn hvordan el-slimet ens ser ut og slikt ;-)
Fru Barbro von Kobro Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Eg er ikkje einig med deg i det. Synes det er kjekt å kunne bli litt "kjent" med folk her inne, og då er det ok å snakka om ting som er litt utanom også. Dessutan er jo absolutt dei fleste innlegga her om bli-gravid-ting. Eg foreslår at du hopper over dei innlegga du ikkje er interessert i. Det kjem jo oftast fram av overskrifta kva det handlar om. Fint at du ikkje er anonym forresten
Smilje med gull i magen Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Øhm.... så når vi har lyst til å bli gravide så er det det eneste vi kan tenke på og snakke om?.... Jeg synes det bør være rom for endel her inne- bortsett fra trakasering og drittslenging Vi kan jo tross alt bare la være å lese de meldingene som ikke apellerer til oss? Det handler vel ikke baaaaare om et tema her inne, mer et sted hvor vi kan møte andre i samme situasjon?!! Synes innleggene fra maja-mor er bra jeg! Men vi får lov til å ha ulike meninger, og det er bra at du tør å stå for meningene dine, spireløs Ha en fin helg alle sammen!
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Føler meg litt skyldig sammen med Maja-Mor her. Vi har hatt to kvelder hvor vi har hatt litt dikt og vitser om rundt det å bli gravid, om menn og sånn. Noen ganger føler man kanskje at man må koble av litt. Altså snakke om annet enn bare beibier og bleier og barnevogn, el-slim og eggløsning. Da er det godt å snakke her inne med jentene som du blir fort godt kjent med. (om du er her ofte :-) ) - Det er godt nåt latteren løser opp spente muskler. Du kan jo bare overse det du synes er fjas og tull. Dette er siden for alle som vil bli gravide. Vi er vidt forskjellige mennesker alle jentene her inne. Alt fra 18-45år, hva vet jeg. Tykke, tynne, rødhårede,blondiner, kjedelige,morsomme,undrende,glupe,kåte,leie,frustrerte,kloke,spente, -ja jeg vet ikke. Men alle har vi et behov for å møte andre i samme situasjon....Blir litt forstyrret her, får besøk nå. Men du skjønner sikkert. Overse det du ikke liker og svar på det du er interessert i. :-) Vennlig hilsen
LINDA*** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2006 Ok... Angrer litt på innlegget...... *hue-risting* Sorry meg :s (Takk for at dere ikke bjeffa tilbake til meg forresten)
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Du er tilgitt :-))) Sikker på at du ikke er gravid med sånne humørsvigninger. He he he :-)
bølla mi Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Du har jo lov til å ha dine meninger du... har på følelsen at det som regel ikke blir mye bjeffing hvis man er voksen nok til å signere med nick...
LINDA*** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2006 OK:) er egentlig enig med dere. Tror jeg har litt tendens til hmm, eh, PMS... Sorry!!!! :s
Smilje med gull i magen Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Hahah Det ble jo litt morsomt dette uansett da!!! Vi må jo absolutt tåle hormonsvingninger og dårlige dager her inne!!! Så lenge vi er modne nok til å stå for meninger (og ikke minst innrømme om vi ser at vi kanskje ikke traff helt med kommentaren Sier ofte ting litt for raskt for etterpå å angre meg ihel jeg- godt å se at det er stor takhøyde her!!! Klem til spireløs!!!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 hei spireløs! det blir ikke så mye beffing når du bruker nick isteden for å være anonym vettu;)) jeg vil bare si at jeg setter veldig pris på "fjas" inleggene fra majamor og de andre:))
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #13 Skrevet 26. august 2006 Hei og god morgen!! Her er syndebukken :-) Vil også si at det er FLOTT at du signerer med nicket ditt, vi ønsker ikke anonyme klagende innlegg her. Her har vi våre meninger og er mange (og noen er jo hormoneller òg da) vi må godta hverandre!! JA, Spireløs, dette er en siden for oss som prøver å bli gravide. MEN det tar så lang tid ;-) Så i mellomtiden, så må vi som elsker å bimme finne på noe som kanskje får tankene vekk fra det å prøve, i sær mellom el og ikm, da går dagene veeeldig sakte! Det kan jo også være tilfelle at vi går "tom" for bli-gravid-ting å spørre/snakke om? Vi er en gjeng i samme båt og ønsker og støtte og hjelpe hverandre i denne tiden. Og så nå har jeg (og et par til) hatt det litt gøy et par kvelder hvor vi har spedd på med litt humor. Du TRENGER ikke å lese dem hvis du ikke har lyst, det vet du godt! Og her er det plass til veldig mange innlegg. Jeg setter stor pris på de jeg har kontakt med her inne, har vært her en stund og trives godt her. Inneimellom kommer det et innlegg slikt som ditt med kritikk på hva som blir gjort her, det er forsåvidt greit det, vil gjerne ha såpass takhøyde her, men syntes ikke alt skal dreie seg om "jeg har vondt i lille tåa-kan jeg være gravid" her inne. Men det er først og fremst et forum som skal hjelpe oss i prøve tiden med alt det innebærer. Hmm, ble litt ivrig her, men det ble siktet direkte til meg her, så da vil jeg gjerne si min mening. Jeg kommer ikke til å slutte med å legge ut humor, det er flere her som setter pris på det. Dere andre som ikke vil lese om noe annet enn bli gravid-innlegg, får bare lese overskriften og bla videre. Det går jo an. Men ser lenger nede at du nesten angrer for innlegget ditt, greit det ;-) Men du skal alltid få lov til å si din mening! Ha en flott høst dag, alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå