Gå til innhold

4,5 mnd.- Baby blitt mye mer aktiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sover desto mindre??

Hun pleier å ha en formiddagslur på ca 40 min-1 time. Men luren på 2-3 t som hun har pleid å ha på dagen kan hun rett og slett hoppet over. Triller jeg henne i vogna sover hun gjerne en time for så å våkne. Dessuten er hun ikke så glad i vogna lenger. Hun vil helst opp å se! Liker derfor best å være i ergo-selen. Dette er jo normalt dess eldre de blir, men jeg synes hun sover for lite på dagtid. I går sov hun kanskje 1,5 t på hele dagen. Sovnet for natten kl.22.

MEN: Hun er like glad selv om hun sover så lite.. Hadde hun ikke vært det tror jeg at jeg hadde kjempet mer for å få henne til å sovne. Dessuten liker hun godt å ligge å leke på gulvet, så føler ikke at jeg ikke får gjort noe heller.

Hva tror dere? Kanskje det er en periode? Jeg trodde de kom til å sove mer når de ble mer aktiv. Hvordan er deres babyer i samme alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillen her er akkurat likedan..vogna an jeg bare glemme, han skal jo ikke ligge der og glo i kalesjen.. Han sover tilsammen et par timer i løpet av dagen, så legger han seg 20.30...er gjerne oppe en gang i løpet av natta... Blir vel sånn at de sover mindre på dagen når de blir ldre, og mer på natta...forhåpentligvis..hehe.. Min er 5 mnd gammel..

Skrevet

Akkurat sånn her også. Sover ca 3 x 30 min fra 7 om morgenen til ca 20.30 om kvelden. Har sovet stort sett hele natta i det siste, men i natt bablet han fra 2-4, og mat igjen 6.15. Zzzz... Rart de ikke blir slitne, virker ikke sånn heller... Han er 4,5 mnd.

Skrevet

Ok, virker som at det er ganske likt ja.. Sover oftest hele natta her også, av og til må jeg opp å amme én gang. Er ganske fornøyd med nettene, foruten at hun godt kunne sovne littegrann tidligere for natten. Klokken blir vanligvis 21.30-22.00 før hun sovner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...