Luckyme og vennen Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Men sover desto mindre?? Hun pleier å ha en formiddagslur på ca 40 min-1 time. Men luren på 2-3 t som hun har pleid å ha på dagen kan hun rett og slett hoppet over. Triller jeg henne i vogna sover hun gjerne en time for så å våkne. Dessuten er hun ikke så glad i vogna lenger. Hun vil helst opp å se! Liker derfor best å være i ergo-selen. Dette er jo normalt dess eldre de blir, men jeg synes hun sover for lite på dagtid. I går sov hun kanskje 1,5 t på hele dagen. Sovnet for natten kl.22. MEN: Hun er like glad selv om hun sover så lite.. Hadde hun ikke vært det tror jeg at jeg hadde kjempet mer for å få henne til å sovne. Dessuten liker hun godt å ligge å leke på gulvet, så føler ikke at jeg ikke får gjort noe heller. Hva tror dere? Kanskje det er en periode? Jeg trodde de kom til å sove mer når de ble mer aktiv. Hvordan er deres babyer i samme alder?
lilen06 Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Lillen her er akkurat likedan..vogna an jeg bare glemme, han skal jo ikke ligge der og glo i kalesjen.. Han sover tilsammen et par timer i løpet av dagen, så legger han seg 20.30...er gjerne oppe en gang i løpet av natta... Blir vel sånn at de sover mindre på dagen når de blir ldre, og mer på natta...forhåpentligvis..hehe.. Min er 5 mnd gammel..
m-mamma Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Akkurat sånn her også. Sover ca 3 x 30 min fra 7 om morgenen til ca 20.30 om kvelden. Har sovet stort sett hele natta i det siste, men i natt bablet han fra 2-4, og mat igjen 6.15. Zzzz... Rart de ikke blir slitne, virker ikke sånn heller... Han er 4,5 mnd.
Luckyme og vennen Skrevet 26. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2006 Ok, virker som at det er ganske likt ja.. Sover oftest hele natta her også, av og til må jeg opp å amme én gang. Er ganske fornøyd med nettene, foruten at hun godt kunne sovne littegrann tidligere for natten. Klokken blir vanligvis 21.30-22.00 før hun sovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå