Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Nevøen min på 8 år kom hjem fra skolen. De hadde hatt gym med klassen over hans klasse, og en av jentene i den klassen hadde kommet i snakk om navnet på jentetissen. Hjemme hos henne brukte de navn som høne eller mus. Da nevøen min kom hjem spurte han mammaen sin: "Hvorfor har jentetissen dyrenavn?" "Dyrenavn?" spurte mammaen. "Ja. **** sier det heter høne eller mus!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå