Gå til innhold

Jeg skal gifte meg innen 3 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke truffet han ennå, men det er viktig å sette seg klare mål.

Så nå har jeg bestemt meg for å bli gift innen 3 år.

Mitt første delmål er da å treffe mannen min... hihihi

Jeg ønsker meg selv lykke til!

Dette SKAL jeg klare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å ha et mål, men det var litt voldsomt. Vi har nå vært ilag i 9år og vi er ikke gift

Skrevet

Det høres ut som at bryllupet er viktigere enn mannen!

Men lykke til :)

Skrevet

Mannen er selvfølgelig viktigst! Så jeg gleder meg til å treffe mannen i mitt liv snart! Det skal bli meg en sann fornøyelse!

Da skal vi ha masse heftig sex!!

Skrevet

Ja, også skal han ha endel penger også da....Slik at han kan hjelpe meg å realisere min drøm... ;-)

Skrevet

hehe its a pity we have little control who we fall in love with :) i think you should say that your goal is to find a man within 3 years, but actually it shouldnt be a goal, you will find love when you find it, whether its 2 years, 8 months or 16 years! :) its not so easy to find a guy these days, they are all jerks, even my boyfriend, who i got together with when i was 20. but i know that he is who i want to spend the rest of my life with, even though he isnt perfect.

Skrevet

Slik at du kan nå DINE mål??????? Sorry,men ekteskapet er ikke en one-way street asså,man er to om alt,og det er det beste med å være gift:-)

Høres ut som du leter etter en sugar-daddy....

Hvorfor er du på bim sidene dersom du ikke har mann? Ingen mann = ingen barn = ingen graviditet = ingen vits i å surfe på bim!

Skrevet

Jeg er ikke bim sidene. Jeg er på Dib=din baby!

Jeg har barn men ikke mann da vettu!!

Ja, det er en sugar-daddy jeg vil ha.....En ekte sugar-daddy hadde vært noe!!!!!

Og hvem er det som har sagt at det går bare en vei her????

Ikke jeg iallefall!!!!!

Jeg gleder meg til å møte mannen i mitt liv snart! Så kan han fortelle dere hvor dumme dere er!!!!!

Skrevet

Ja,vi som klarer å holde på en og samme mann gjennom et helt liv må være skikkelig dumme.

Skrevet

I fjor høst var jeg singel med en treåring og et lønnlig håp om å finne en kjæreste innen hun begynte på skolen.

Julenissen syns vel jeg hadde vært snill det året, for jeg fikk en mann til jul, og denne høsten skal det giftes. Mirakler skjer.

Skrevet

Ja, det var jo et produktivt og hyggelig svar. Også så saklig. Skjønner godt at du måtte være anonym...

HI: Lykke til! Jeg ville kanskje ikke satt alt på å nå et slikt mål, men det er viktig å se fremover og gjøre det man kan for å få livet til å ta den retningen man ønsker seg.

Skrevet

Var forresten et svar til anonym som slang ut av seg en bemerkning om å kunne holde på mannen sin... Trodde det skulle havne under hennes innlegg, men det gjorde det vist ikke.

Skrevet

Jepp, mirakler skjer..; )

Og jeg skal gifte meg i 2009.. ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...