Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Vi skal gifte oss neste år. Min mamma døde så altfor tidlig for 5 år siden. Vil savne henne fryktelig denne dagen for å oppleve at jeg ble gift hadde vært stort for henne. Hvordan kan vi minnes henne denne dagen uten at det skal bli uendelig trist??Skjønner ikke hvordan vi skal klare å gjøre dette?? Noen med erfainger??Gode ideer? Alt jeg kommer på blir bare trist uansett...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Vit at din mor vil se deg lykkelig denne dagen. Fell noen tårer og vit at din mamma ser deg og vet at du er lykkelig. Feir dagen for deg selv og din mamma.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Hei! Så trist å høre om din mors bortgang.... Kan se for meg at det er sikkert ikke er lett for deg å feire/planlegge en så stor dag uten en så viktig person, som din mor tilstede....Du kommer sikkert til å ha henne med deg i tankene og hjertet på denne dagen.. Har desverre ikke erfaringer med dette. men har noen ideer: Noen spesielle ting som har betydd mye for din mor, som var typisk henne og som hun var glad i? Eks. dersom hun var veldig glad i solsikker kan du bruke dette i bryllup og eventuelt forkare det i talen. En spesiell sang/låt som hun likte, som noen kan synge/spille i kirken...Hvis du orker kan det være fint om du tenner et lys for moren din i kirka. Uten at du trenger si så mye.....Håper noe kan være litt til hjelp for deg... Lykke til med planleggingen
Gjest Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Det blir den trist dag, men du må bare ikke la sorgen ta helt over. Min svigerfar ble drept tå år før vi gifta oss og det var selvfølgelig veldig trist i bryllupet. Det ble nevnt i noen taler at det mangla en å sånn, ellers ble det ikke gjort så mye utav det. Blir ofte værre dersom man skal ripe opp i det hele dagen tror jeg.
Gjest Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 En venninne av meg mistet et av sine søsken for en del år siden. I brudebuketten sin hadde hun et hjerte av røde roser. Inni denne buksetten var det hvite roser med forbokstaven til vedkommende som døde. Det var en nydelig bukett.
AnnaLee Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Hei. Jeg skal gifte meg nå i november og det er 7 år siden min mor døde. Jeg har også tenkt mye på hvordan jeg vil "markere" dette, men siden min far har ny samboer (som er helt toppers by the way) ønsker jeg ikke å gjøre noe nummer av det. Vi skal ha en sang fra brudeparet til foreldrene der blir mor nevnt og jeg skal bruke mammas smykker i bryllupet. Det blir det - ellers satser jeg på at hun sitter et eller annet sted å bivåner det hele fra oven! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå