Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Skal være forlover neste sommer, men planlegger også å bli gravid i disse tider. Føler på en måte at jeg kan komme til å svikte litt som forlover da jeg ikke vet hvordan formen kan komme til å bli under et evt. svangerskap. Vil jo helst være der for henne og støtte opp og hjelpe til med det som trengs, både i forkant og under bryllupet. Det ideelle hadde vel vært og ventet med å bli gravid til bryllupet er over, men vet ikke hvordan det er med jobben da. Hvilke tanker har dere rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Husk at det kan ta laaaaaaang tid å bli gravid, jeg ville ALDRI utsatt prøvingen pga et bryllup! Plutselig tar det et par år,og da vil du angre veldig på at du ventet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Eh... tror de fleste klarer å være forlover SELV om de evt er gravide... hadde aldri utsatt prøvinga, tilfelle du blir dårlig i svangerskapet. Graviditet er jo ingen sykdom!!!!!
Engellen Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Det kunne jo være en tanke å snakke litt med venninna di, som du skal være forlover for, om denne saken. Høre litt om hva ho synes. Jeg mener ikke dermed at ho skal styre og bestemme hva du skal få lov til, men det er jo veldig store sjanser for at ho ikke har noe som helst i mot det heller vet du! Ellers er det jo sant som det ble sagt over her, at du ikke vet hvor lenge du må prøve før du blir gravid, og det kan jo hende at selv om dere begynner å prøve nå, blir du ikke gravid før etter bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Snakk om å lage og TENKE på eventuelle problemer da hovedinlegger. Dette var et tåpelig innlegg. SÅklart du skal si ja til å være forlover og i tillegg prøve så godt du kan med å hjelpe henne..... Er det mulig!!!!???? Nei, livet går sin gang.. Ps. lite å tenke/gjøre på eller? Typisk slike spørsmål fra jenter som ikke har annet å gjøre enn å tenke på hvor slitsomt det kan være viss og om. Uff. SKJERPINGS :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå