Maia mor til 4 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Kjære deg, jeg leser av innlegga dine at du er fryktelig sliten. Det vil gå over! Jeg har tildels hatt det slik etter hver fødsel, det er jo tross alt en stor omvelting i livet når et barn kommer til. Og et barn krever mest av moren i starten. Prøv å se fremover med overbevisning at det blir bedre. Prøv å finne glede i små ting. Prøv å ta babyen i vogna og gå i skogen. Naturen kan lindre så mangt. Kan noen høre etter babyen mens du tømmer varmtvannstanken i dusjen/badekaret? Dette er slikt som har hjulpet meg ihvertfall. Jeg ønsker deg lykke til og sender masse oppmuntring til deg. Klem fra
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Tusen takk for litt oppmuntring....håper det går bedre etterhvert. Føler meg ikke akkurat på topp nei. Men litt synd at alt jeg ønsker er at hun skal bli større....Men takk for svar alle sammen!
Maia mor til 4 Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Tro meg, det vil komme en dag da du faktisk savner baby-tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå