Gå til innhold

Irritabel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre uker igjen til termin og føler meg så irritabel!! Alt fra folk foran meg i køen til bilister til vann på kjøkkenbenken. Er det andre som har det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa, er nok det. Men jeg er bare 6 + 2 uker på veg da! Så sånn sett så er du heldig ::--))) Lykke til!!

Skrevet

Jag är snarare helt vild... Blir först irriterad över vadsomhelst, nåt litet, men på nån sekund går det över

Eller

så blir helt galen.

Om det gäller in sambo så blir jag så arg att jag genast börjar skrika allt jag orkar (även om vi är bland människor!) och om han försöker tysta mig så börjar jag slåss och sparkas tills han lyckas hålla fast mig. Sen grinar jag hysteriskt i en timme och sen är det bra. en stund.

Har tre månader till termin och detta börjar bli outhärdligt.

Tips någon? Jag står inte ut med mig själv...

Linnéa

Skrevet

Har fem uker igjen til termin i dag og har allererede kjefta på kassadama på rema 1000 som skviste varene mine med den greia som skiller varene til to forskjellige kunder på rulebrettet!!

Jeg klikka på brøkdelen av ett sekund og utbruddet var ikke å stoppe!! spontanitet og kraftig irritasjon på så kort tid går ikke bra!!

det verste er at det bare var en lite fille ting jeg klikka for!! og slik er det med meg og samboer og.. jeg kan plutselig bare kjefte kjempe høylytt uten egentlig å ville det! blir skremt selv når jeg mister fatninga slik!!

• 2 uker senere...
Skrevet

stackars kassadam! precis så är det för mig, jag klickar liksom innan jag själv har hunnit fatta det!... blir också rädd men är samtidigt så arg att jag tycker att jag gör helt rätt! just då alltså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...