Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Tenkte å være tidlig ute i år også! Med to små barn, full jobb og mann som ukependler blir det liten tid til julegavelaging/pynt. Er det noen som har ideer til hva 2-4 åringer kan lage både å pynte hjemme med og å gi bort?
snuppelure 74 Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Noe som kan bli veldig fint og som samtidig er veldig lett, er f.eks brikker til å ha under glass med decoupage og andre ting med decoupage... Julevindu med ispinner : 6 ispinner mal de røde lim sammen til et vindu, firkantet og med sprosser 2 stk treknapper som skla være ansikter til nisse barna tegner øyne nese og munn sett på lue av enten filt eller strikkastrømpe blonder til gardiner hvis en vil tråd til å lage oppheng Nissene limer du på i hver sin nye firkant (inni sprossene). URO : tykk papp og finger maling du tegner opp juletrær, nisser, nisselue, bjelle o.l hva du måtte ønske på pappen og barna (kanskje med litt hjelp) klipper ut figurene mal på begge siden med fingermaling en side om gangen, må tørke i mellom... fest 3-4 stk nedover etterhverandre med tynn sytråd pent silkebånd på toppen til å henge i i vinduet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå