Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 eller noe enda værre? Blir nesten bekymret når jeg ser hvordan gørra spres utover, drevet av en sykelig trang til selvhevdelse. Kanskje svaret på spørsmålet finnes i følgende test. Les og bedøm selv. http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopati
Eat sardins and die Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Siden jeg beklageligvis er strøket fra lista hans på grunn av en smule uhygiene må jeg svare et rungende. JA! Men bare fordi han ikke vil ha meg lenger!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 tror nok det skulle ha vært patologisk :-))
Gjest Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 I så fall er nok dryppert, best kjent som gonorré, å karakterisere som patologisk, ja - i betydningen forandringer og abnormiteter i syke celler og vev.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 ser ut til å stemme bra synes jeg, han er i ferd med å fremstå som en narssisist som velger en rask runk fremfor å involvere seg følelsesmessig i kvinner.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Herregud. Dere dumme hjernedøde høns tror fortsatt at dryppert virkelig er en mann?? Våkn opp. Snakk om å være naive fjols.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Stilig:-) handler om meg denne tråden da.. hehe! Synes dere er gode jeg.. kyss og klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå