Gå til innhold

mas og sjas i juni/juli/august gjengen!!


AE84

Anbefalte innlegg

Ja, ja jenter i morgen skal zara og jeg ut å fly for første gang, det blir spennende:) Vi gleder oss til å treffe mormor, onkel og resten av familien.

 

I dag har vi vært på babysvømming, så nå er zara helt slått ut. For i dag har hun dukket to ganger. Ho bare elsker å være i vann, det er så morsomt å se hvordan ho reagerer når vi går ut i vannet. Ho begynner å sprelle som en gal, akkurat som ho skjønner hva som skal skje. Babysvømming er absolutt å anbefale, treffer mange nye koslige mennesker med baby:) Vi møtes gjerne litt tidligere å drikker kaffe i kafeen der før vi hopper i badedraktene.

 

Nei, jeg får pakke ferdig til vår første reise, jeg tar jo med hele garderoben til zara, man vet jo aldri hvordan det går! kan bli mye gulp plutselig. Og jeg kom endelig inn i den ene buksa mi, etter å ha stått i et kvarter å stappet magen inn i:) jippi, det går i alle fall riktig vei!

 

Nei, kos dere masse i morgen jenter så snakkes vi om et par uker:)

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei-håbe dokker hadde et vellykka treff på torsdag...dumt eg ikkje konne ver der me dokker!!!

Lurte på om dokker hadde blitt enige om et nytt treff, ser at d ikkje e satt opp någe ennå...

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

- videre treff kommer til å bli sendt ut på mail pga innleggene i tråden

på det forrige treffet....

Anne holder på med listen så jeg venter spent på info om neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

se så teit...nå e dårr plutseli ingen så sette opp treff på stavanger!! herregud..konne me ikje bare fått satt opp våre "private" treff då...

 

neinei...me får senda mail...

 

go høst ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...