Gå til innhold

Ny tråd, kjærlighetssanger/musikk til bryllupet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og laster ned musikk, og trenger noen forslag og ideer. Selv vil vi gjerne spille noen saftige elvis-låter, men kan jo ikke bare kjøre det, hele kvelden!;)

Hva med i kirken? Noen orginale forslag der? Solister? Sang fra brud til brudgom?

LA oss lage en saftig bryllups-musikktråd da folkens! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Av längtan till dig" Av Cajsa Stina Åkerstrøm og Åsa Jinder, er den nydeligste kjærlighetsang jeg vet om. Jeg ville synge den for min man i bryllupet men nervene tok meg. Dere kan høre den hvis dere går in på min hjemmeside under "fotografbilder, vårt bryllup"

www,swedishflower.piczo.com

Skrevet

JAA!!!!! Denne traaden maa piffes opp!!!

Vi skal altsaa ha Gabriels Oboe til innmarsj, usikker paa utmarsjen, men siden det er borgelig hagesermoni, tenker vi paa sanger som Lady in red, Come what may eller You raise me up.. noe i den dur. Saa skal vi haa Kissing you eller Unchained melody til ringpaasettelsen, The power of love til vaar entré i festlokalet, Iris til bryllupskaka og Tre noetter til askepott til brudevals. Men det er bare loese ideer enda. Har langt i fra bestemt oss enda! det er saa vanskelig!! Men har ei liste som denne aa plukke fra:

gabriels oboe

ALEX UBAGO - sin miedo a nada

Can't Help Falling in Love - Michael Dublé

Careless Whisper - George Michael

CARUSO - Andrea Boccelli

Celine Dion - The Power Of Love

Chris de Burgh - Lady in red

Come What May - Nicole Kidman Ewan Mcgregor

Iris (City Of Angels) Goo Goo Dolls

Sade - By Your Side

Sade - Kissing You(Romeo and Juliet)

She´s The One - Robbie Williams

The Power Of Love - Celine Dion

The Rose - Bette Midler

Vivo Per Lei - Andrea Boccelli

Your Song - Ewan McGregor

Kom igjen folkens!!! La oss lage ei lang fin liste! :P

Skrevet

Hei Barnihodet!

Så mange fine sanger du hadde på listen din. Tror vi har same smak når det gjelder musikk, for jeg har tenkt på mange av de samme. I tillegg til noen som er spesielle for situasjoner mellom meg og samboer

Planlegger å få noen til å synge "everybody's free" - Quindon Tarver når jeg kommer inn kirkegulvet (det er den sangen fra Romeo og juliet som juliet går inn kirkegulvet til når hun gifter seg med Romeo)

Har også tenkt på Sade- kissing you (mest romantiske sang ever) men vet ikke når jeg skal bruke denne. Vanskelig å få noen til å synge den, for hun har så spesiell stemme.

Come what may- Nicole Kidman Ewan Mcgregor passer også oss veldig bra, samme med your song (Ewan McGregor)

Vi skal også ha "tre nøtter til askepott" som vals.

Ellers er sangen

Lonestar - amazed vår sang

Ronan Keating - When you say nothing at all (første sang vi danset til)

Skrevet

Hoeres kjempebra ut!

Men du, hvor har du faatt tak i den fra tre noetter til askepott? Jeg har en versjon, men den er ikke som orginalen.. Fant den paa ei web-side noen la ut her inne, men jeg finner ingen annen maate aa laste den ned paa! Vet ikke engang hva den heter, eller hvem har komponert den eller spiller den. Skulle gjerne hatt tak i en bedre variant...

Skrevet

Jeg og har samme problem. Har bare den som var fra en tidligere tråd fra en tysk side. Skal høre med biblioteket, musikkbutikker. Har søkt på limewire.com. Da fant jeg bare den sangen der hun rir i slutten av filmen.

Skrevet

og hva søkte du paa akkurat? Det er noe det også; å vite hvilke "nøkkelord" man skal søke med!

Skrevet

Tenkte bare jeg ville fortelle hva vi gjorde i kirken.

Min kjære mann brukte Kjærlighetsvisa som bakrundsmusikk den kvelden han fridde til meg. Han vet at jeg har et veldig spesielt forhold til denne sangen.

Jeg har en søster som synger helt nydelig så under vielsen sang hun den sangen til oss.

Tror ikke det var et tørt øye i hele kirken. Jeg og min kjære mann slet vertfall der vi satt. Det var vanvittig stemningsfult og fint :)

Skrevet

Himmel og hav, egen musikk til ringpåsettelsen, entre i lokalet, kakeskjæring....

og jeg som trodde jeg var i mål med musikkvalg...

Skrevet

Jeg registrerer at det er nok et område der vi ikke er i mål og heller ikke kommer i mål. Blir ingen musikk ved ringpåsettelse, entre i lokalet eller ved kakeskjæring...

Skrevet

Har saanne saere skikker her i Spania... ¡Olé!

Dere kan vaere glade dere slipper. Det er ikke enkelt! Saa hvis dere kan hjelpe til aa lage ei lengre liste (som hovedinnlegger foreslaar) er jeg ogsaa en av de som blir veldig glade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...