Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hvem anbefaler dere?? Gjerne noen som tar betaling.. Har sendt mail til Kimby men får ikke svar..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 jeg og ble anbefalt KIMBY,har sendt mail,men ikke fått svar ennå..
*Lissi* Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Suasann77 er også veldig flink! Er ikke sikker på addressen hennes da.
moaas Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 hei:) anbefaler susann77 på det sterkeste!!får langt og utfyllende svar fra ho!helt utrolig ka ho ser!! adr hennes er: [email protected] og av de som ikke tar betalt,der må jeg bare anbefale elastica og nattinatt for deg:) ha en fin dag!!! lykke til,og klem fra meg:)
Gjest Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 hei jeg er klar over at dere står på vent,men no er det sånn at jeg kom sent hjem i går etter en 43 timers lang fødsel som jeg var med på men jeg blir å starte opp i dag igjenn så da blir vell den som har betalt tatt i dag
beatek-t Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Har akkurat blitt spådd av Susann77, og d r helt FANTASKTIS alt d hun "ser"!!! Hun fortalte om mitt liv, og traff spikeren så voldsomt på hodet at det kunne ikke blitt bedre! At d går an! Anbefales på d sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå