Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 han er livredd når det er andre unger tilstede og vi sitter på gulvet, da klatrer han desperat opp på meg og gråter, jeg blir litt fortvila, hva burde jeg gjøre?? det er det samme hvem han klatrer på, han bryr seg ikke om det er fremmede, noe som jeg synes er litt trist, siden jeg føler at han ikke bruker meg somm "mamma" han er 8 måneder!!
nalina Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 min lille har også vært ei lita pingle. han var redd hvis vi snakket litt høyt,lagde spesielle lyder, holdt på med poser,støvsugde, eller hvis andre barn gråter.. men nå er han nesten kurert. har hatt han ute mens vi har jobbet i hagen med masse leven.. det begynte med skriking.men nå ler han bare av det vi gjør. jeg syns du skal ta det sakte..la han leke med et barn av gangen..ikke ta han opp da han blir redd.. bare si at det ikke er farlig og lek med han videre,sammen med den andre ungen. så skal du se at det løser seg etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå