Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Nesten hver kveld/natt (1,5-4 timer etter leggetid) kommer gutten på 2år og 8mnd smågråtende ut av soverommet. Dette har pågått nå i snart 2mnd. Noen som har noen tips om hva det kan være eller hva jeg kan gjøre ?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Hva sier han selv? Det er mulig han har mareritt!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 di små opplever så masse i den alderen..og jeg har hørt at di drømmer en masse rare ting...tror bare det er noe som går over av seg selv:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Han sier ingenting utenom "mamma". Har tenkt på det med mareritt, men synes det er så ofte. HI
ekogm Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Det samme gjør gutten vår på samme alder også. Når han våkner midt på natten går en av oss bareover til ham og ligger der resten av natten. han trenger det sikkert, og før eller siden vil han slutte med det også. Bryr oss ikke om pædagoger som anbefaler alskens fikse metoder for å bøte på sånt.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Vet ikke om dette er det samme,men gutten vår på 2 1/2 våkner ofte(i perioder)en stund etter han har lagt seg og gråter.Han er ikke våken,selv om det kan virke slik.Og han roper på meg selv om jeg sitter på rommet.Prøver jeg å ta han opp blir han helt krakilsk. Så vi må bare prøve å vekke han skikkelig.Da roer han seg og sover videre.....Mulig det du beskriver er noe annet da,at barnet ditt er våkent...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Nei, han er ikke skikkelig våken. Får prøve det samme som dere gjør og se om det hjelper. Takker for svarene ! HI
M&T mamma Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Har han fått alle 2års jekslene? Min våknet flere ganger om nettene mens han holdt på å få dem. Det hold på i flere mnd. I det den siste var ute sov han igjen hele natten igjennom. Han var ikke plaget av at tennene kom på dagtid, da var han like blid og glad som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå