Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 For nurken falt rullet ned fra senga:(( Vet ikke om han slå seg ved TV bordet med skarpe kanter... Har sagt hele tiden at jeg skal være forsiktig, men glemte det helt bort.. skulle bare..... Føler meg en skikkelig dårlig mor:( Det er andre ganger at han faller... jeg er en dårlig mor:(:(
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Nei da! Glem det! Slikt skjer den beste mammaen!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Du er iallefall en uforsiktig og tankeløs mor! Mine barn har aldri ligget i sofaen de, legger de på gulvet eller i grinda. Nesten gang barnet ditt faller kan det oppstå hjerneskade!!!
nibbler Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 det gjør da vel ingen ting om barnet faller litt. det er en del av det og vokse og bli stor.. ( uten store fall og skarpe kanter) en gang noe lignende sto her inne så var det et innlegg som sa. " det finnes 2 typer mødre, de som har babyer som har falt ned fra sofaen, også har du de som har babyer som ennå ikke har falt ned fra sofaen... en liten tankevekker til de fleste.. må ikke være så hysteriske
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 " det finnes 2 typer mødre, de som har babyer som har falt ned fra sofaen, også har du de som har babyer som ennå ikke har falt ned fra sofaen... Ehh? Ikke hvis du tar dine forhåndsregler og aldri ligger bebien i sofaen...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Hovedinlegger skrev at baby rullet ut fra SENGA... Alle har vel hatt babyen si i dobbeltsenga en gang i blant... Må bare følge med så godt man kan!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Jeg var den anonyme som sa at du skal glemme det for det kan skje den beste. Men ikke legg fra deg barnet i senga en gang til. Selv har jeg ei på 3 og ei på 9 mnd. Har aldri skjedd her og skal ikke gjøre det heller.
nibbler Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 men er jo barn ganske lenge. om du skal unngå og ha barnet ditt i sofaen til det blir tenåring eller noe sånt.. da blir det jammen ta flaut når barnet må sitte på gulvet.. fordi barnet kan jo dette ned fra sofaen. i voksen alder han jeg falt fra sofaen. og jeg var ikke full
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Ja vet det, det var svar til nibbler
Sjokoholikern Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Hahaha! du er ikke den eneste, nibbler :-D jeg ble kalt vimsete på skolen, og det var ikke uten grunn! har klart å falle av en stol som sto helt stille... her ligger lillegutt på sofaen og i senga nesten hver dag, men han har alltid masse puter eller dyner som stopper han hvis han i det hele tatt gidder å prøve. han er ganske lat av seg... =)
Sjokoholikern Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 Og til hovedinnlegger: Nei, du er ingen dårlig mor, alle mammaer er litt "tåkete" innimellom, men du må bare lære av dine feil! pass bedre på neste gang. både jeg og sambo har eldre søsken som har smakt på både steingulv og stuetepper... og vi har noen fantastisk gode mødre, og sunne og friske søsken =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå