Gå til innhold

litt gammelt men :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da min sønn var liten. sånn ca snart to år kansje. så klarte han ikke å så smykke og smekke. så det ble "dessverre" fitte og fette. og hans onkel på 13 syns jo dette var veldig morsomt og tok selvsagt med seg alle kompisene på besøk for å få gutten til å si fette. men så en dag var vi på en klesbutikk jeg og guttungen. han satt på ett sånn lekebord og lekte seg mens jeg kikket på klær. så hørte jeg plutselig over hele butikken(virket slik iallefall) " mamma mamma tåmm å så, dåkka he fitte" jeg holdt på dø der jeg stod. og så min sønn kom bærende ropende på en naken dukke med et perlesmykke om halsen. jeg svarte han veeeeldig høyt" ja mamma ser at dåkka he smykke ja" og tok med meg guttungen ut...fort :))

folk lo og kikket og jeg var kjemperød:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :o)

Kom på når jeg leste historien din om guttungen min som holdt på å lære å si bestemor og bestefar.

Han sa: mestemoj og fittefaj...

Prøvde ganske fort å dysse ned det ja :o)

Skrevet

hehe....kansje han hadde skjønt det da ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

I forrige uke skulle jeg på kjøpesenteret for å handle meg en kjole, og hadde med meg min noe aktive datter 3, på shoppingrunden.

Tulla løp rundt i butikken og ville ikke være i ro i prøverommet da mamma skulle prøve. Gardinen fløy opp og igjen og jeg prøvde på best mulig måte å skjule mine edlere deler for forbipasserende. Da kom en eldre dame bort til prøverommet og sa: Jeg skal se etter datteren din jeg mens du prøver. Jeg takket og bukket, men det gikk ikke lenge før jeg hørte ute i butikken: ÅÅÅÅÅÅ, skal jeg fortelle deg en ting?? (Noe som ofte kommer når det er gullkorn på vei..)

Tulla: Pappaen min tørker seg aldri i rumpa han, han har en stor bærsj hengende ut heeeeele tiden.....

Det ble ikke noe kjolekjøp den dagen. Gikk flau ut av butikken, og prøver igjen i morgen for da har jeg barnevakt..

Skrevet

utrolig morsomme historier!!

Jeg må legge til min lille historie: en jente i barnehagen til min toåring heter smitha, dette klarte ikke min toåring å si, så hun kalte henne for fitta. Dette var morsomt for oss, så jeg må innrømme at det en liten stund

gikk sport i å få henne til å peke på bildet og si navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...