Gå til innhold

Uff, så en baby i bæresele idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora var ute på shoppingtur, og hadde lille babyen i bæresele (babyen var kanskje noen uker/1 mnd gammel) og det så virkelig FÆLT ut.

Babyens lå stivt bakover (hun var vendt mot mammaen) og hun fikk en foreferdelig bøy i ryggen sin!

Så det var flere som kommenterte det seg i mellom, men det er jo ikke som om man kan si det til mammaen. Tenk hvor liten og udugelig hun ville følt seg.

Men hun holdt ikke på babyens hode ellernoe slik, og babyen MÅ ha fått helt utrolig vondt i nakke/rygg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker vi om babybjørn sin?? Jeg skjønner ikke problemet jeg

Skrevet

ja, det var babybjørn sin.

Problemet? Babyen satt ikke godt i den bæreselen stakkars.

Hodet lå strakt bakover mens kroppen var rett

Skrevet

OK, dårlig stroppa? Høres ikke godt ut.

Jeg har også lurt på hvor lenge de kan sitte i den ( når den er riktig selfølgelig). Det blir vel endel belastning på ryggen, omtrent som bilsete

Skrevet

har vært ute og handlet med gutten min i bæresele i dag jeg... men han lå ikke stivt bakover da, han "lå" på brystet mitt og sov.. ikke var jeg lenge og handlet heller.. men ikke sikkert det var meg du så da... Vet jo ikke hvor du har sett denne mamma'n med baby jeg..

Skrevet

Jeg har babybjørn og i min kan man regulere ved hodet slik at små babyer får hodet støtt.

Min ligger da med hodet på brystet mitt på det innerste hakket og hodet blir kastet lite men jeg støtter opp om jeg går eller bøyer meg.

Hadde jeg hatt den på ytterst ville min ha hengt og slengt med hodet og det er jo ikke bra.

Om man gjør det riktig kan man bære små i den i korte perioder uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...