Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 har ikke fortalt det til samboeren enda, men han kommer til å tro at jeg har gjort det med vilje ... for jeg har sagt lenge at jeg har lyst til å kjøpe nytt. Men gjorde det faktisk ikke med vilje ... satte det inne i bilen også blåste døren hardt igjen, og det er isopor sete er i etter plasten, og da brakk det en liten bit av kanten på sete .... Noen som vet om noen bra ikke så altfor dyre barneseter ? Snuppa veier nesten 8 kg ....
RockMama Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Vi var i Sverige på Happyland og kjøpte splitter nytt sete, Acta Graco m/base 0-13 kg, til snuppa, kampanjepris - ble 907,- NOK !! Augusttilbud. Kjempefornøyd! Kanskje det er et tips som kan hjelpe..?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 du kan jo kjøpe besafe izi combi, det er fra 0-18 kg.. Da har du bilsete til jenta di er stooor
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 usj dah...... vile ha tatt en tur til happyland på Svinesund jeg hvis du har mulighet! vi kjøpte acta craco cosmic xtp der til 2100 N Kr.......... ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Du måtte nok uansett snart ha gått over til neste sete. Vi har kjøpt Besafe izi kombi. Koster 2400 i Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå