Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Gutten vår surver noe innmari for tiden. Ikke gråt eller noe bare "mmmm" i en misfornøyd tone mye av tiden. Veldig slitsom. Flere som er slik?
florica Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Velkommen i klubben! 6 mnd her og, og bare misfornøyd, men hvis vi går og underholder han da er det noe annet; skjønner ikke hvorfor han kan ikke finne selv på noe.
ileasiv Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Samme her! Holdt på fra ca 6 til 7,5 mnd...Tror nok det var fordi hun ville så mye mer enn hun klarte. Hun ville komme seg fort frem, ville kroppen skulle fungere mer, fordi hun hadde jo så lyst til å utforske alt!..Men fikk det ikke til:-( Det virket som om det var grunnen her i gården ihvertfall. Nå er hun 8 mnd, og mye mer mobil = Mer fornøyd:)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Godt å høre det er flere. Her må det også bæres en del, og underholdes. Det meste blir fort kjedelig. Til og med babysvømminga ble kjedelig etter få minutter;)
BW og en til? 1 pp Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jepp det samme her.. pingu har vært sånn i 1 mnd tid nå. Men det er fordi han ikke kommer seg rundt slik som han ønsker. Det var etter at han reiste seg opp på alle 4 det begynte(sutringen) for han står bare å gynger.. og kommer ikke så langt. ennå i hvert fall. =O) Men det går nok over når han finner ut hvordan han skal komme seg raskt dit han vil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå