Gå til innhold

Hvor lenge varer det før man blir gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har følgt med på sidene her den siste tid og melder meg nå som prøver. Jeg er en sunn og frisk kvinne som akkurat er sluttet med pillen og lurer på hvor lenge jeg realistisk sett kan regne med der går før jeg blir gravid. Er blevet sjekket av lege og gyn. og alt er ok, det eneste minus er vekten som er 100+. Er begynt å spise sunt og morsjonere. Har brukt p-piller i 11 år og har veldig stabil syklus.

Noen gode ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, jeg har ingen gode ideér, men for den som prøver virker alt over 1pp som uendelig;-)

Skrevet

Teoretisk sett kan man, hvis alt er i orden hos ham og henne bli gravid allerede 1pp, men alt opptil et år er normalt.

Tror jeg leste et sted at 50% blir gravid i løpet av 1-6 mnd, og 70% innen et år. (ikke ta dette for helt god fisk, husker ikke de nøyaktige tallene...)

Men siden jeg er i 1pp selv, vet jeg at tålmodighet er en dyd jeg og en del andre her inne fikk for lite av under utdelingen.

Virker på en del her inne (meg selv inkludert) vil vite om vi er gravid helst nesten FØR el, og ihvertfall før vi skulle hatt mensen. tihi

Lykke til med prøvingen

Skrevet

Tror ca 90 % blir gravide innen et år.

Lykke til med prøvingen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...