Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gidder hun å trille her skal hun få lov. er bratt her og jeg går ikke 2 mil hver vei for at hun skal få tid med ungen. ikke min feil at hun ikke gidder å komme hit. samboern har bodd her i snart 2 år og jeg har bodd her litt over et år.

på et år var hun her 1 gang

Fortsetter under...

Du kan vel være litt posetiv til ting da.... eller hva?? Du klager jaggu med støtt over denne svigermora di. Kan du ikke snakke med henne om dette såkalte problemet da. Dere er vel voksne folk begge to antar jeg.. Eller?? Og på at hun ikke besøkte deg på et å, mine svigerforeldre var ikke mye her heller, det er kun svigermora mi som er innom et par ganger i uka. Jeg klager ikke....

........

Fra matportalen.no:

-Spedbarn bør få morsmelk som eneste næring i de første seks levemånedene.

-Når spedbarnet er seks måneder gammelt, bør fast føde gradvis introduseres som tillegg til morsmelken, slik at behovet for energi og næringsstoffer dekkes.

jeg trenger det egentlig ikke men samboern syns så synd på mora si for at vi skal flytte. hadde mora hans hjulpet oss som det mamma og pappa har gjort og gjør.....

får tomt til 300 000 av pappa,vi får bo der så han får betalt ned låna litt fortere og vi får hjelp når vi skal bygge hus.

svigermor tar på seg masse jobb så det er ikke sikkert at hun kan være barnevakt når jeg trenger det.

mamma går hjemme og har sagt at hun vil passe ungen når jeg får jobb

Annonse

Ser at du har fått endel pepper og usaklige kommentarer. Hensikten min med å svare deg var ikke å gi deg pepper av noen slags! Jeg er forsåvidt enig med deg i at det hadde vært best om hun kom til dere og passet henne der først.

Jeg måtte imidlertid få deg til å kjenne etter en ekstra gang om det var dine egne følelser for svigermor eller jentas beste som styrte deg, hvis du forstår. Ikke for å være ekkel eller noe, vet bare av egen erfaring at man avogtil trenger litt motspill.. :)

Det blir jo litt som en ond sirkel da, for hvis ikke Elise får være sammen med bestemor blir hun jo ikke kjent med henne og da blir hun jo bare mer skeptisk.

Syns selv det er foreldrenes jobb å sosialisere barna sine slik at de ikke blir skeptiske til folk (som du skriver hun er)...

Vi er ikke hysteriske i det hele tatt og lar alle som vil (altså: folk vi kjenner og er sammen med+familie) holde, kose,klappe og leke med gutten vår så mye de vil og så mye HAN vil. Det mener jeg er bare sunt for han, og gjør han forhåpentligvis til en gutt som lett kan ha barnevakt i fremtiden (han er bare 10 uker).

Det med røyken er jeg enig i, og det er utrolig respektløst å blåse røyk på gravide.

Si fra til henne, og snakk med henne. Hun har tross alt oppdratt kjæresten din til å bli den mannen du vil være sammen med i dag, så noe riktig må hun vel gjøre. Hvis hun vil passe får hun komme, men da må du jo også få henne til å føle seg velkommen! Bruk henne, se på henne som en ressurs! Tror jegnta di kommer til å få bare fordeler ut av å få være med bestemoren sin ;-)

Dere må møtes på midten her høres det ut som for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...