jubajuba2 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg må begynne å gi mme å tillegg til å amme, lillegutt krever mer mat nå(han er 3mnd) Men han vil ikke ta flaska,noen som har noen gode råd?
*mamma til Mathea* Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 har samme problem..jenta mi er 3mnd.. lurer på det samme...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Har dere prøvd forskjellige smukker??? Eller blande halvt om halvt med mm?? Her er det kum MAM sine som funker. Prøv å lur den inn rett etter pupp. Dere har sikkert prøv dette. Men det var bare det jeg kom på. Sikkert andre som har bedre forslag:)
Bananamama Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 http://www.flaskeposten.org/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=30#flaskenekt
Sjokoholikern Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jeg hadde samme problem... fikk han til å suge etter et par uker med daglig "trening", og MAM flaska er den eneste han vil ha. jeg måtte synge og vugge på han mens jeg lirket inn flaska, og han måtte være ordentlig sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå