Gå til innhold

hva syns dere om 50/50??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere om å ha barna 50/50?

tror dere det er det beste for barna? eller er det best for barn og ha et hjem?

om vi går ut fra at begge freldrene er gode foreldre, bor i nærheten og har et ok samarbeid. og vi kan late som om banet er 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er en genial løsning. Barna får nok tid med både mamma og pappa, de får da gjerne to ikke fullt så slitne foreldre den uka de er hos den enkelte og de slipper få dårlig samvittighet ovenfor den foreldren de er hos lite...

Min ex er uenig. Han mener de har best av en base. Tror egentlig han ikke orker ha de mer rett og slett.

Skrevet

Det kommer helt an på barnet. For noen er det en perfekt ordning, for andre er det ikke det. Å si noe kategorisk om hva som generellt passer best for alle barn, det er vanskelig. Jeg er positiv til denne ordningen der ting ligger tilrette for at det skal fungere, samt et barn som greier denne ordningen uten store problemer:)

Skrevet

Enig. Det finnes barn som ikke hadde taklet en slik ordning, og de skal heller ikke bli utsatt for et slikt press. Men for de som takler det så er det det beste tror jeg.

En annen ting er at foreldrene er nødt til å kunne samarbeide, på et eller annet vis.

Skrevet

Så lenge det fungerer for ungene så er det helt greit. Men det forutsetter selvsagt at man bor nærme hverandre og har et godt forhold seg i mellom.....

Skrevet

Tanken bak er flott, men ville dere byttet bosted annenhver uke, sånn at barnet deres fikk bo på samme sted hele tiden?

Skrevet

barnet bytter jo ofte bosted en dag i uken og annenhver helg (ved vamlig samvær), tror ikke dette blir noe værre, bare mer stabilt. Men samarbeidet er utrolig viktig!! OG at man bor nært... Forutsetningene for å få det til må være på plass FØR man starter på en sånn ordning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...