nasse nøffen Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 nevnte lillemor skulle ligge på eget rom nå,er bare 5 uker, men hun vekker meg så masse, å d er slitsomt.... sånne grynte lyder, jeg ikke bør vekkes av... men farmor synes d var skummelt med tanke på krybbedød, at jeg ville høre henne slutte puste hvis hu lå på vårt rom,,, forbarmet seg over snuppa å sa "skulle lagt i senga mellom meg og farfar du vettu, godt og varm under dyna vår" tror vel ikke akkurat det er oppskriften krybbedødforeningen anbefaler=)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Samsoving betyr ikke økt fare for krybbedød, så lenge babyen får sin egen plass, helst med egen dyne. Og så lenge ikke foreldrene er røykere. Her ligger snuppa mye sammen med oss i sengen, hun vil ikke ligge i sengen sin, eller i vognen. Det anbefales å ha babyen inne på rommet til den er 1 år. Babyen blir stimulert til å puste når den hører lydene dere lager. Men dette vet du sikkert
nasse nøffen Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 tror nok hun har det bedre på sitt eget rom, lutig, passe tempratur istedenfor under dyna mellöm bestemor og bestefar
yasmina Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Hehe... Er nok ikke så lett for den generasjonen å følge med på alt. Er tross alt ny forskning dette her Er moro å se hvor mye tidene har forandret seg.....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Utifra egne erfaringer sier ikke svigermødre ting bare for å være søte.. min elsker "å snakke for" barna, sånn som: har du ikke litt lite klær på deg? Har mamma tatt på deg den tykke lua...da blir du varm. Noen som har opplevd det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå