Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Har vært med typen i 2 år nå, og vi har en sønn på 8 mnd. Før vi ble sammen hadde jeg hatt to jentekjærester og igrunnen virkelig slått meg til ro med at jeg likte jenter. (Men har før dette igjen vært sammen med flust av gutter) Kjæresten min "dreit i" at jeg var lesbisk som han sa, og jeg ble raskt forelsket. Han er ikke som de gutter jeg har vært med før, han er helt topp og vi er sjelevenner. Sexen det første halvåret var på topp, gjerne flere ganger hver dag. Og absolutt hver kveld. Så sluttet jeg på pillen, etter at vi hadde vært sammen 1/2 år. Ble gravid og hadde ikke lyst i det hele tatt gjennom svangerskapet. Onanerte daglig, men bare når han ikke var hjemme. Vi har fått verdens nydeligste gutt. Men jeg har ALDRI lyst på sex mer. Jeg tenker rett og slett ikke på det. Når jeg ligger i senga ønsker jeg å ligge der for meg selv, legge meg i fosterstilling og ha det lunt og varmt og ikke minst TØRT under dyna. Om han kommer til meg og vil ha sex så tenker jeg bare Huff må jeg? og ser for meg at det blir kaldt og vått og ekkelt. Kanskje to til tre ganger etter fødselen har vi hatt DRITBRA sex. Og det er de få gangene jeg virkelig har hatt lyst. Om det er noe han sier eller gjør, også plutselig i DET øyeblikket så blir jeg kjempe forelska i han. Men sex for meg er altså bare bra DE FÅ gangene her. Huff. Hjelp. Hver dag så runker han. Han er kåt hele tida, var jo vant til å ha sex hver dag før. det er så kjipt, for de gangene babyen sover, enter på kvelden eller om morran, og typen kommer bort til meg så bare gjør han det på skikkelig ufine og uromantiske måter. Da synes jeg pikken er stygg og ekkel og om jeg skal suge han så føler jeg meg som DEN motvillige hora, som ikke engang får betalt! Han liksom bare drar frem pikken og sier kos med meg eller noe sånt. Jeg får liksom ikke tenninga av det. Jeg klarer virkelig ikke å bli kåt AV pikken hans. Jeg må ha følelser for gutten inni, om du skjønner. Om jeg klarer å se han og bli forelsket i han synes jeg han er kjempedeilig. Men om jeg ikke gjør det og han kommer bort og vil ha sex så tenker jeg bare ææææææææææsj hele tida! Noen ganger sier jeg også nei og bare ler det bort. Han blir jo lei seg, men jeg fatter ikke at han må presse pikken sin på meg når han merker at det ikke akkurat gjør meg kåt. Jeg har sagt det til han, men det hjelper liksom ikke. Virker som han liksom ikke bryr seg så mye om det mentale plan lengre men bare vil få dratt den av før han hopper i dusjen. Isj! Skikkelig TURN OFF! Altså, jeg lurer på, er det dette jeg nå har skrevet som er grunnen ti at jeg ikke får tenninga, den uromantiske måten hans og by seg frem på, ELLER er jeg lesbisk? Huff, håper noen klarer å tyde meg bedre enn jeg selv klarer, for jeg fatter ingen ting!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jeg forstår deg veldig godt jeg... i begynnelsen hadde vi het, rå sex mange ganger om dagen, nyforelska og hadde det fantastisk! og i svangerskapet, i motsetning til deg, var det jeg som var superkåt, onanerte hjemme, og fikk han til å ta meg overalt når han kom hjem fra jobb. men nå etter fødelen har lysten forsvunnet, jeg har feid det vekk og bare overbevist meg selv om at jeg er kåt, og kan bli det etter noen minutter med tafsing. Men det er aldri noe forspill lenger...han kommer dinglende med pikken og klasker den i trynet på meg når han vil ha sex. forventer at det skal tenne meg... jeg elsker han jo, så jeg blir med på leken uansett, men nå får jeg aldri orgasme lenger =( jeg savner den berøringen som var imellom oss før... med en liten unge i hus blir det nesten aldri ork eller tid til å ha sex, og de gangene det blir det, er det allerede etter 16mnd, blitt "kjedelig" i senga for min del... Dette innlegget ditt har faktisk vekket meg litt opp. noe må skje i mitt forhold også, jeg må få han til å skjerpe seg. jeg klarer meg greit uten sex, vi har det jo så supert ellers med masse kos og kyss, men jeg savner den "råskapen" bare oss i mellom... Men for å svare på spørsmålet ditt... jeg er langt ifra lesbisk, kunne aldri tenke meg å ha sex med en jente engang, så _jeg_ tror det ligger i adferden til kjæresten din. og hvis du er glad i han og er villig til å prøve å redde den nye lille familien deres, så burde du fortelle hvordan du har det, og at han må skjerpe seg, ellers vil du gå til andre for å bli tilfredsstillt. håper du finner ut av det, og takk for oppvekkeren jeg fikk ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Jeg er mye kåt, men typen gjør som typen din, slenger den i trynet og tror jeg blir tent, uff, er så turn off!!!! Når vi legger oss så begynner han å ta litt på puppene og etter 5 sek er det rett på musa... Orker ikke det, hater det, noen ganger dytter jeg han bort oxo... Men vil jo at han skal få seg noe så lar han holde på noen ganger, kommer aldri jeg heller, aldri fornøyd mer... :-( Tror ikke du er lesbisk pga det iallefall... Alle jenter synes det er turn off og mister tenninga når det ikke er noe forspill og spenning.... Kooos ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå