Maur Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Det regner og regner her i Oslo..,men UT må vi jo! Og småtten på 10 mnd krabber ivei, og blir klissvåt. Regndress og regnvotter selges overalt, men hva med beina??? Jeg leter etter REGNSOKKER - noen som vet hvor man kan få tak i det her i Osloområdet? Altså regnvotter til beina, liksom? Vi har prøvd med gåsko, og det funker forsåvidt, men beina hans er ikke klare for sko enda (veldig vansklig å få på, selv om de er alt for store), dessuten er de litt tunge og klumpete og ødelegger leken litt. Tips, anyone?
Trollemor og snuppa! Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Hehe.. Ja, det var vel det jeg egentlig skulle spørre om under her.. Vi får kanskje Google litt? )
Maur Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2006 Hei! Så ikke innlegget ditt før nå! Bor du i Oslo? Mamma'n min mente jeg burde ringe sannergata skotøymagasin - om de ikke har noe, vet de kanskje om noen som har? Hare vært på Babyshop på skårer samt de to barnebutikkene på grønland, men uten hell....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 reflex har, men får dem ikke inn før til høsten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå