Gå til innhold

Elskerinne !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min hemmlige drøm. vet jo at det ikke bestandig er så lurt å leve ut alle sine drømmer, men en elskerinne som jeg kan treffe i ny og ne, kansje reise bort en helg. Dette pirrer meg veldig. Er dette noe som bare vi gutta drømmer om ? Finnes det noen jenter som drømmer om det samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mange halvkåte som tenner på det, både av kvinner og menn.

Skjønner ikke helt poenget jeg, hvorfor ikke være singel så kan du fare rundt som du vil...

Skrevet

Hadde en fast elsker når jeg var singel og på død og liv ikke ville ha kjæreste - det var i grunn veldig artig. Problemfritt og litt vilt på en måte. Moro at det var hemmelig også (ingen av oss hadde kjæreste altså, men vi jobba sammen og ville ikke at noen skulle vite...) - hehehe

Vel, det er jo fort blitt noen år siden dette... Må innrømme jeg kunne tenkt meg det igjen selv om jeg er gift, MEN jeg hadde ikke likt om mannen min hadde gjort det samme, så da får det bli likhet for loven! Jeg får heller tenke litt tilbake innimellom :)

Skrevet

Skjønner jo hva du mener, men ekteskapet et topp, bortsett fra for lite sex og kropslig nærhet. En gang i mnd er for lite for meg.... Vi er samboere med to felles barn og har bestemt oss for å leve sammen resten av livet. Gifter oss til sommeren. Hun har fortåelse for mitt ønske om en elskerinne, men vil ikke vite om det..

Skrevet

Nei ikke gjør det! Et ekteskap eller samboerskap er til for to (alternativt 4, 6 osv, hehehe) Jeg tror du før eller siden får bråk om du drar inn en tredjeperson i livet deres som samboeren din nå sier hun ikke vil vite noe om....! I grunnen rart hun ikke ble sint...? Og hva tror du skjer med den elskerinnen etterhvert? Kan komme til å ødelegge hele live ditt det der.

Forstår det med en gang i måneden, men er hun gravid kan da dette bedre seg? Du får finne på "egenaktiviteter" mens hun er gravid da vet du, også vente de 6 ukene (eller hva det er) etter fødsel også får du starte på nytt igjen:) Finne frem de gamle sjekke triksene dine og se om hun ikke biter på...!

Er sikkert mange jenter her som kan komme med en masse tips om hvordan du skal få "fyra opp" kjerringa igjen :)

Skrevet

Takker for det svaret. vår yngste datter er 4 år tips til starthjelp taes imot med takk :-).

Skrevet

Er selv høygravid på overtid og proriterer nå en tur på peppes...., men jeg skal tenke på det og komme tilbake med tips om jeg bare finner stemninga ;-)

Skrevet

Jeg regner med at du tar din del av husarbeidet, og overrasker henne med å gjøre litt ekstra i ny og ne? Jeg har ikke barn ennå, er bare 25 og er allikevel for sliten til at det blir noe særlig ut av sexlivet..

Hadde hjulpet sinnsykt om mannen min hadde vasket gulvet og skiftet på sengen en gang slik at jeg kunne lagt meg og sluppet å ha hodet fullt av tanker om at det er så mye jeg skulle ha gjort. Eller spander en hushjelp på henne, hvis du er fullstendig amatør selv! Gi henne massasje noen ganger og så bare legg deg og snu ryggen til og si god natt etterpå. Da begynner hun kanskje og stusse litt, og lure på hvorfor du ikke prøver deg. Få ting som hisser opp damer mer enn å måtte ta initiativet selv. Jeg vet ihvertfall fra tidligere erfaringer at det er fullstendig turn-off med noen som tafser og prøver seg hver kveld, og veldig spennende med en som ikke prøver seg. (endte opp med sex hver dag helt til forholdet tok slutt etter 2 år..)

Spør om hun vil være med på samlivskurs? Du skylder barna dine en lykkelig mor, og jeg kan ikke i mine villeste fantasier se en lykkelig utgang hvis du 'skaffer deg' en elskerinne.. Min mening ihvertfall..

Skrevet

Hei, Øyvind 38!

Jeg gjorde det du skriver om her :-)

For to år siden fikk jeg og samboer vårt første barn i sammen. Vi hadde da bodd sammen i 2 år og dette var planlagt. Men i svangerskapet begynte sexlivet vårt å skrante veldig. Jeg (damen i forholdet), er veldig seksuell og bedre ble det ikke av alle svangerskapshormonene! Mens han mistet mer ogmer lyst og til slutt forsvant nærmest evnen til å ha sex. Ble han i det hele tatt kåt, kom han etter få sekunder. Ikke ønsket han sex heller.

Etter fødselen ble det bare verre, og avstanden mellom oss ble større og større.

I min iver etter noen å prate med ble jeg medlem i Cupido Club på nettet. Der kom jeg i kontakt med likesinnede, og tilslutt ble jeg veldig godt kjent med en mann på min alder.

Vi begynte å møtes, og hadde utrolig deilig sex sammen. Vi ble også hverandres nære fortrolige og veldig gode venner.

Men det kom til et punkt der jeg måtte ta et valg. Ville jeg ut av mitt eget forhold og gå livet videre alene, eller ville jeg satse alt på ham jeg tross alt var så glad i. Å bli sammen med min elsker var aldri på tale.

Så jeg bestemte meg for å fokusere på det jeg hadde fra før. Nå som jeg hadde fått opplevet mange av mine drømmer og fantasier, hadde jeg mer ro og mye mer tålmodighet med min samboer.

Dette er nå et år siden, og vi venter igjen et barn. Vi har det så mye bedre, og er så mye mer åpen for hverandre på godt og vondt.

Sexlivet vårt er andreledes enn det var, jeg har litt mindre krav og han merker det sikkert. Nå kan han nyte også, uten å streve med prestasjonsangst.

Han tar også mye mer initiativ. Det gjorde han aldri før.

Jeg fortalte ham alt sammen etter jeg valgte å gjøre det slutt med elskeren min. Han ble veldig lei seg, men forsto meg allikevel! Det synes jeg var stort av ham!

Etter dette har det aldri blitt nevnt med et ord og vi har det bedre enn noen gang. Jeg kommer nok ikke til å være utro igjen. Hos min samboer får jeg alt jeg renger baåde av sex , kjærlighet og nærhet. Jeg føler at han endelig har sluppet meg inn hjertet sitt.

Det var min historie :-)

Skrevet

Det er vel ikke noe fasit svar på noe, men takker for alle fine svar.

Jeg er så sinnsykt kåt og bare lengter etter kroppslig nærhet, massere, bruke tungen og virkelig elske lenge........

Våkne får henne, kile henne forsiktig suge lett på brystvorten slik at hun er kåt når hun våkner og en ny runde.......

Hmmm Så drømmen om en elskerinne er der fortsatt. hvis muligheten byr seg skal jeg jammen hoppe på :-)

Skrevet

Du finner nok en om du leter på de riktige stedene!

Spørs om BIM er stedet, da ;-)

Skrevet

*S* Du har helt rett. det er det som gjør dette så trygt :-)

Skrevet

*ler*

Om du ønsker deg elskerinne bør du tørre å utfordre deg selv bittelitt mer ;-)

Å være endel av et elskerpar er ikke trygt ;-) Bare spennende og litt slitsomt!

Skrevet

Jo det skal jeg. Hør på mitt beste sjekketriks: Så fine og lange pupper du har :-) Det er vel ikke så rart at jeg sliter kansje :-)

Virker som du har prøvd .-) Spenning og litt slitsomt kan jeg leve med.

Var det en ok opplevelse ?

PS

Fint om du knepper av anonymknappen. Hvis ikke begynner jeg med den også. *s*

Skrevet

Kan ikke kneppe av Anonym-knappen!

Min sambo kjenner mitt nick...

Det er meg som skrev innslaget om å ha prøvd det og lykkes med det. Mitt forhold ble bedre etter jeg hadde fått frest av meg litt...Og, ja...det var ok.

Beste ever!

Vi fikk prøve ut endel fantasier ilag + veldig godt å ha en person å være så fortrolig med. Han hadde det på samme måte som meg. Masse lengsler.

Og det var vannvittig spennende å skulle møtes for første gang etter å ha blitt kjent via chatt, amil og telefon!

Aldri vært så nervøs!

Men snakk om full klaff!!!

Vi holder fremdeles kontakten, men som veldig gode venner :-)

Skrevet

Jeg advarte deg, nå blir det anonym på meg også :-)

Høres herlig ut. Spenningen som sitrer i kroppen. og så blir d god sex også...Klarer dere virkelig å holde kontakt uten å ha sex ? Når begge har lyst? Kunne tenke meg å cate med deg en dag, har mye å spørre om.

Ha en go`dag

Skrevet

Vi bor i hver vår by, så det er ikke vanskelig å styre seg :-) Dessuten er jeg ganske godt gravid. Tror aldri jeg kunne hatt sex med noen andre enn min samboer nå, uansett hvorddan forholdet hadde vært.

Vi prøver nå begge å få egne forhold til å fungere. Så det blir egentlig mest snakk om det. Også mimrer vi masse om den tida vi hadde sammen. Vi hadde det utrolig artig. Minner for livet!

Kan godt chatte en dag :-)

Fin dag til deg og!

Skrevet

Hei ! Sorry for sen responstid. Har vært bortreist i helgen !

Fint at du vil chatte :-) Litt enklere synes jeg..

Hvordan gjør vi det da ?

Smiler

Skrevet

Gud så patetisk.... har man ønsker og lyster om andre ser keg virkelig ikke poenget med å binde seg i det hele tatt!!! Kan ikke dere,menn som kvinner,som er sånn,være så snill å forbli single?? Så sårer dere ingen!! Hverken deres partner el barn!!! Du virker bare som en eneste ekkel kåting!! Man tar aldri inn en tredje person i et forhold,spes ikke når man "sliter"litt...da tar man tak i "problemene"sammen! Hva ville du sagt om partneren din hadde en elsker???

Skrevet

Og det var din mening :-)

Ikke alle som bor i Kardemommeby, vettu ;-) Kanskje parneren heller ikke er villig til å ta tak i problemene? Man er to, vettu. Skal den som ikke vil ha sex, bare bæres på gullstol, mens den som sitter og lengter kun er syndebukk og fy-fy...

Sorry....verden er nok ikke så enkel.

Skrevet

Det skjønner jeg,men det må da være en grunn for at den ene eller begge ikke vil ha sex lengre? (foruten om man er høygravid,nett født og sånn) Er det ikke noe å "fixe"eller "redde" så skjønner jeg virkelig ikke poenget med å fortsette?? Du vil vel ikke ha det sånn hele livet? Og siden du har barn skal du også være et godt forbilde. Da er det vel bedre at mor & far har det bedre på hver sin side vel?

Skrevet

Er man et bedre forbilde om man skiller seg, synes du?

Og ja, det er en for at noen ikke vil ha sex. Lysten bare blir borte. Rett og slett. Og det er det mange kvinner og menn som opplever. Uten at man finner noen beviselig grunn for at det skjer.

Og skal man da renne på dør....tja....vi får være enig om at vi ikke blir enige i denne saken...

Skrevet

Man er et bedre forbilde da ja...da viser man i det minste respekt for hverandre.Og gir hverandre sjansen til å "bli lykkelige"på andre kanter. Du skjønner vel at dette ikke KAN gå i lengden, for resten av livet??og som nevnt,en evt elskerinne...vel,det KOMMER til å oppstå følelser til slutt... hadde MIN mann og jeg ikke hatt et sexliv, og dette vedvarte og ikke kunne "fixes",ja så hadde jeg foretrukket å avslutte det forholdet,enn at vi skulle ha sex andre steder.Har dere noen gang hatt et bra sexliv??

Skrevet

Vel....jeg som svarer deg på dine innlegg er også kvinne og du kan lese om hvordan jeg hadde det i innlegget mitt over. Jeg var utro mot min samboer. Og greide med det å få et bedre forhold. Verden har nok flere nyanser enn svart og hvitt.

Regner med at du trodde jeg var mann og kanskje hovedinnlegger i denne tråden her. Vel det er jeg ikke.

Jeg har opplevd å bli avvist av den mannen jeg elsket høyt. Og ville aldri greid å forlate ham. Men i min fortvilelse gikk jeg et annet sted. Det ble vår redning.

Ha en fortryllende aften!

Skrevet

Her er jeg :-)

Synes det er spennende å lese hva dere skriver. Men patetisk kåting vil jeg ikke være med på. Jeg er på disse sidene for å diskutere seriøst. Hvis du tror jeg er her for å sjekke damer, så er jeg enig i at det er patetisk. Jeg liker gravide jenter, men fy så vanskelig det er å få dem i senga :-)

Jeg er rett og slett utsultet på sex og det går ikke i lengden. Min samboer er en fantastisk kvinne og mor. Jeg vil gjøre alt for å beholde henne. Hus sier også at hun forstår meg, men vil ikke at jeg snakker om det. Tror kansje at dette er løsningen for vårt forhold.

Er klar over faren med å bli "forelsket" og at det er mange "skrullete" jenter der ute. I min lille verden ser jeg for meg en god middag, rødvin gode samtaler og en natt på hotell i ny og ne.

Mulig at dette ikke lar seg gjennomføre men jeg skal jaggu prøve.

Takk for alle gode innspill både for og mot. klem til anonym som har gjordt det før :-) Reiser bort nå er ikke hjemme før mandag, så hvis dere svarer er det en forklaring på sent svar. God kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...