Gå til innhold

min lille engel lucas


titika

Anbefalte innlegg

nå er det 5 mnd siden han ble født og fortsatt sliter jeg med svnet av min kjære nydelige engel :( tenk at egentlig skulle jeg ha hatt både ei lita prinsesse og en liten prins her nå... vet ikke hva jeg skal skrive akkurat nå, men dere kan lese mer om det på

www.piczo.com/lilleengellucas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe flott side du har til lille engel Lucas.

 

Tenner lys for din engel sammen med lys for min engel.

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg var inne på siden din, og nå triller tårene!

Nydelig liten gutt, var det.

Og ei flott storesøster.

 

Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

vet ikke hva jeg skal si, siden var kjempe fin. det gjorde så innmari vondt å se han, nydelig gutt, tårene rant og rant. jeg fikk et nytt syn på livet, har forandret meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å gråte når jeg var på siden din. NYDELIG side! Og en nydelig gutt!!!

Fikk meg til å tenke på min englegutt. Skulle ønske jeg hadde noen bilder til å lage en side for ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

det var en nydelig side du har til lucas! tårene rant konstant nesten! du må være sterk som igjennom går den tiden! Masse lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Så utrolig vakker gutten din er. Tårene mine triller, jeg er også veldig lei meg, min lille gutt døde for 6 mnd siden.

Veldig fin minneside du har, jeg bare gråter og gråter jeg nå. Printet ut det diktet, det vil jeg ha i minneboken for min lille prins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heldigvis ikke mistet noen..er bare her inne å ser bare..priser meg lykkelig for at jeg ikke har opplevd noe sånt som dere her inne..tenker på dere

 

Var en sånn flott og rørende side du har laget til din lille engel..jeg satt bare å grein jeg..uff så rørende og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg gråter å gråter å gråter i bøtter her!!!!! Det kan eg ikke hjelpe noe for.... det var så fin side du har laget å eg sku så gjerne gitt deg en klem.... vet nesten ikke ka eg skal si for ord blir fattige! Det var en skjønn liten gutt å det kommer han alltid til å vere! Du har gått igjennom det tøffeste man kan oppleve! Livet går videre å husk at han er der oppe i himmelen å ser ned på en mor han er så glad i!!!! Jeg bare gråter å jeg ønsker deg all lykke videre... Du skal ha lov å sørge men det kommer på avstand slik at dagene blir lettere for deg!! Du er jammen en fighter!! Mange mange varme klemmer fra mamman til lille Sindre på 14 mndr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...