Gå til innhold

litt flaut dette her,men jeg lurer så veldig.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg fødte babyen min,under pressriene,var jeg så uten kontroll på noen ting "der nede"at jeg bæsja.jeg ble skikkelig flau,og det plager meg fortsatt at andre mennesker har sett at jeg gjorde dette.er det flere enn meg som også har vært uheldige...flaut,flaut,flaut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme nå med sistemann... Jeg ble veldig stresset under fødselen pga dette, og det irriterer meg at jeg aldri ble tilbudt klystér. Opplevde ikke det samme under første fødsel, men skulle jeg hatt flere barn, så ville jeg bedt om klystér neste gang! Uansett - jordmødrene opplever nok dette oftere enn vi tror, men jeg syntes også det var ubehagelig og flaut..........

Skrevet

Jeg kjente at det kom litt bæsj hver gang jeg presset, men jordmor tørket det vekk for hver gang. Jeg må innrømme at jeg der og da "ga katta" i det. Tror det er ganske vanlig at det kommer litt avføring i utdrivingsfasen. Og tro meg, jordmødrene er ihvertfall vant til det og bryr seg ikke.

Skrevet

He, he, samme skjedde her:-) Ikke noe å bry seg om, tror nok jordmor har sett det temmelig mange ganger... Jeg var veldig klar over at det skjedde, men var altfor opptatt med å få ut den ungen til å bry meg nevneverdig. Og jordmor bare tørket vekk uten større fakter, og nevnte det ikke med et ord;-) Ikke tenk på det, du. Med tanke på hvor hardt vi presser er det da ganske naturlig at det presses ut litt fra nr 2, også, er det ikke?

Skrevet

jeg å bæsja på meg.. utrolig at du i hele tatt tenkte på d der du lå=)

er d noe jeg dret i så var det om jeg sket ned hele rommet.. he he

ikke noe å bry seg om i hele tatt... det er helt helt vanlig... det skjer de fleste... mange som ikke merker d engang---

Skrevet

Du er ikke alene.. jeg bæsja også under pressriene, men ble ikke spesielt flau, hadde andre ting å tenke på :)

Tror det har skjedd med ganske mange, og trenger ikke være flau over det.. hadde de på føden syntes det var ekkelt hadde de vel gitt alle klyster først, og det fikk ikke jeg hvertfall...

Synes ikke du skal tenke så mye på det jeg :)

Skrevet

fikk klyster jeg men likevel kom det litt under pressriene og jeg lå i over 1 time og pressa men dreit bokstavelig talt i det. Snakka om det med sambo etterpå men kunna ikke brydd seg mindre han heller. Ærlig talt, det er passe stort det som er på vei ut at det er bare naturlig at det kommer litt annet ilag med. Jordmor er garantert vant til det.

Hadde ikke tenkt noe mer over det:)

Skrevet

Du, det er du ikke alene om, det kan jeg love deg! Jeg fikk klyster jeg, men mistenker at det kom litt alikevel. Er ikke helt sikker, og jeg spurte heller ikke hehe. Dette er noe jm har sett hundrevis av ganger. Hun tenkte sikkert ikke på det!

Skrevet

Samme skjedde med meg under fødselen til førstemann, en svært hard ansiktsfødsel. Denne gangen hadde jeg bestemt meg for klyster, men så ble ikke ting som planlagt. Endte med igangsetting og hastekeisersnitt, så klyster var ikke aktuelt.

Skrevet

Jeg hadde skikkelig angst for det før fødselen, kjemperedd for at jeg skulle bæsje mens jeg lå der. Så med en gang jeg kjente den første rien løp jeg på do og trykket for harde livet. Så fornøyd :o)

Men da pressriene kom, kom det litt avlikevel.

Tror dette er ganske så vanlig, tenkte ikke noe særlig over det da det skjedde.

Skrevet

med førstemann fikk jeg tømt tarmen min godt under pressriene.det plager meg litt enda. og det er 6år siden. syns det er ekkelt at folk har sett dette. men di er vel vant til det. jeg fødte en sønn til for 1,5 mnd siden. da fikk jeg gått på do før å hadde ikke det problemet under fødsel.

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noe tilbud om klyster enda jeg var der i over 1 døgn før jeg fødte.

Så kom nok bæsj her å, men ga blanke faen i det der og da ....men er litt flau når jeg tenker på det nå i ettertid ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...