Mikitussa Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 http://www.bernzonsblommor.nu Der fant jeg min :-)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Super side!!!! Utrolig mange fine buketter der! Men jeg maa spoerre; bestilte du buketten derfra, eller fikk du en annen blomsterbutikkk til aa kopiere en du saa der?
Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Min ligger inne på albumet mitt. Var mannen min som fikk laga den til meg og jeg ble veldig, veldig fornøyd!
Mikitussa Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Jeg tok utskrift av den jeg ville ha og tok den med meg til blomsterbutikken. Hun mente at det skulle være ganske enkelt å lage den etter bildet....vi får se hvordan det ser ut den 23.september..hehe Lykke til!!!
sussa4 Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 jeg har funnet mange flotte på bentzonsblommor og et par på svartbrud, så nå skal min kommende svigerinne få ta seg en titt på dem, så får vi se hvilken vi kommer frem til. hun er blomsterdekoratør, så jeg er ganske trygg på at resultatet blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå