Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på et regntøy fra Name it som koster 299 kr. Det virket ganske tynt, men med god bevegelighet. Mini blir ett år i januar, og kommer sikkert til å sitte en del. Det var ingen forsterkninger på knær eller bak. Dama i butikken anbefalte det....men hvem gjør ikke det i sin egen butikk?... Lurer sånn på hvilken type regntøy/vinterdress jeg skal kjøpe. Mini skal ikke i barnehage, men skal jo ut likevel;) Vil helst regulere temperaturen med ull under. Da trenger jo ikke ytterklærne være så tykke. Men vind- og vanntett må det være. Noen som har erfaringer å dele? Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt greit å kjøpe det jeg! Har selv kjøpt en hel tynn regndress på Bogerud til min på 9 mnd.

Skrevet

Har ikke erfaring med Name It,men vil bare nevne at Reflex sitt,som har vunnet best-i-test koster det samme.

Skrevet

Name - it regntøyet er kjempe bra.

Hadde ei jente i barnehagen som hadde det regntøyet og hun var alltid den eneste som var tørr etter vi hadde vært ute i regnet.

 

Må si jeg hadde liten tro på det regntøyet når moren hennes kom med det ....men ble veldig imponert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...