randirekkverk Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hei! Jeg er så fryktelig glad i å reise, men mangler av og til noen å reise sammen med. De fleste av vennene mine jobber, og de som ikke gjør det har både mann og barn og vil helst gjøre ting sammen med andre PAR..! Jeg kjenner ikke andre aleneforeldre, så da kom jeg på at det går jo an å høre om noen her inne er interessert i å bli kjent!? Jeg bor i rogaland, så det vil være en fordel om vi er fra samme området sånn at vi kan treffes før en evt reise. Kan ellers si at jeg er 27 år og har en sønn på snart 8 mnd. Jeg er en aktiv og sporty jente, som synes det er gøy å ha med lillegutt på tur! Prates vi, eller??
Fam.Martinussen Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 jeg er en av de voldsomme reiselystne og har resit en god del.skal til tyrkia nå i september og har lagt ut en link her om det er flere alenemødre som ville være med, men har ikke fått noe særlig respons jeg bor i bergen så vi bor ikke på sammested,men er alltis kjekt å treffe andre med samme reiselyst som trenger resiefølge.jeg stiller gjerne opp når jeg har mulighet til det
mamman&andrea Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Hei hei =) Er også fra Rogaland, men noen år yngre. Er veldig glad i å reise, og reiste svært mye det året jeg var hjemme med jenta mi. Har nå samboer, men liker ofte å reise uten han. Nå når jenta mi er halvanna år, så er det ikke alltid like gøy å reise med henne. Utålmodig og må passes på hele tiden selvfølgelig. Blir sliten av det, og da er det bedre å finne på ting i nærområdet eller når vi reiser sammen med andre som har barn i samme alder. Går for tiden på skole og jobber, men når russetida er over så kan vi prates om en god ferie
randirekkverk Skrevet 26. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2006 Så bra dere! Da ser vi etterhvert! Til uka reiser vi en tur til island, gleder meg veldig! Da skal lillegutt få prøve seg i de varme kildene:) Er litt i farten nå, så vi prekes på sikt!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Jeg! Jeg er veldig glad i å reise! Og skulle gjerne hatt noen å reise med... Er 24, bor i Oslo, men gjerne bli kjent!
randirekkverk Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2006 Så gøy! Har du et nick, så vi kan finne hverandre her inne? Hvor gammelt er barnet ditt (evt barna dine)? Min sønn på 8 mnd kan bli en utfordring på flyet denne gang. Han er så utrolig aktiv for tida, og nekter å sitte i ro. Kan bli litt stress i 3 timer på fly! Jaja, alt går vel. Vi prates!
anemo Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Jeg er og med,elsker å reise!!! Jeg har en sønn på 3 mnd nå...
randirekkverk Skrevet 29. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2006 BRA! Gode reiseforslag kan jo slenges ut! Jeg er for tida sugen på København og Stocholm (faktisk aldri vært der..), Tallinn og andre spennende steder. Åpen for det meste!
Fam.Martinussen Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 jeg har to små gutter.en på snart tre år og en på snart fire mnd. skal til portugal om en måned,men vil reise til neste år også og helst før skoleferien. elsker syden og varme strøk jeg da. har veldig lyst til frankrike og helles og sånne steder.er ikke så artig å reise på kultursteder med unger for de vil helst bade og leke...
winneboo Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Jeg er veldig glad i å reise, men bor desverre et stykke fra deg(vestfold) Skal ha med vesla på sin første flytur til jul å det tar 13 timer så blir nok litt av en prøvelse(hun er 10,5mnd nå) Kos dere på ferie da
randirekkverk Skrevet 30. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2006 Artig at dere er med! I morgen drar vi til island, blir neppe tid til å logge på der. Så vi prates etterhvert! God natt da alle sammen:)
anemo Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Jeg drar til nederland nå i oktober,blir 1 flyturen... Etter det drar jeg til thailand med min kjære mor og lillegutt i desember,og tenker på og reisae tilbake dit i februar... Skal visst være veldig barnevennlig og bra der! Noen som skal være med?
Manhattan skyline Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 Og jeg!!! Har en gutt på sju mnd..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 Jeg også elsker syden og varme strøk! Jeg er glad i storbyer også,men med tre små er det ikke akkurat så lett det da. Da er det bedre med strand og vann. Jeg har planer om å være i varmen mye i vinter med mine tre. Savner andre å reise med eller dele erfaringer med,men tror ikke det er så mange med tre eller fler som reiser.Er jo litt styr: )
randirekkverk Skrevet 5. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2006 Hei igjen dere! Så var vi tilbake fra en svipptur på island:-) Hatt det helt topp, det landet er jo rene eventyrlandet! Høres digg ut med thailand, men den må jeg tenke en stund på. Har aldri vært utenfor Europa, så da blir det plutselig så skummelt å skulle reise så langt. Andre som har konkrete planer?
Gjest Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Jeg har også lyst å reise til thailand. langt vekke ja, så hadde vært kjekt å reise flere sammen. Har masse erfaring med reising med barn. Har sikkert flydd 15-20 ganger med lillegutt, nå 18 mnd. Men som HI bare i europa. Ellers kunne jeg tenkt med venezia eller praha...
anemo Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Stemmer det er langt vekk,men uansett hvor man drar så er man jo ikke hjemme... Og thailand skal visst være et veldig barnevennlig land! Jeg skal dit på en "prøvetur" nå med mamma først da. VEnezia hørtes fint ut,og praha er en kjempefin by,har vært der flere ganger,men er kanskej ikke den beste å reise med så små...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Er kansje ikke barnevenlige byer nei, men alikavel...har såå lyst til å dra. Ikke noe pappa med i bildet, så må nesten ta det med barn om jeg skal få sjansen! God tur da, gi oss referat når du er hjemme igjen!
anemo Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 Takk,takk - er en liten stund til vi drar da,men skal gjøre det. Men trenger noen noen å reise med er jeg med stortsett overalt jeg Msn,noen?
Gjest Skrevet 5. september 2006 #20 Skrevet 5. september 2006 Jeg elsker også å utforske litt verden rundt. Har nettopp vært på ferie, men ser ikke bort i fra at det blir en ny tur om ikke så altfor lenge. Msn er i allefall [email protected]
randirekkverk Skrevet 6. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 6. september 2006 Min msn: [email protected]. Praha hørtes gøy ut! Venezia har jeg vært i, men bare i november mens det pøsregna. Kanskje ikke så barnevennlige byer, nei, men absolutt verdt et besøk vil jeg tro. Har vært endel i italia og kan anbefale landet på det varmeste! Prates på msn etterhvert? Noen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå