Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Av og til kjennes det ut som om sparker hardt ned mot underlivet mitt. Eller nesten som om noe pumper ned mot underlivet. Det er kjempeubehagelig og litt skremmende. Føler liksom da at jeg bare vil krysse beina sånn at ikke noe kommer ut der. Er i uke 23 nå og har hatt dette et par uker. Er dette normalt? Tenkte først at det kanskje var kynnere, men vet ikke, magen min blir ikke nødvendigvis hard når dette skjer. Håper noen kan berolige meg og si de også har det sånn og at det er helt normalt og ikke noe farlig. Veldig takknemlig for svar
MammaDilla Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Det kan vel ikke tenkes at det er den lille innflytteren i magen din da? 23 uker er jo så mye på vei at du skal kjenne spark. Og hvis h'n ligger med beina ned så kan det jo være det er det du kjenner
fruhc80 og Linnea Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Hei. har det sånn jeg også, men vet heller ikke hva det er, men tror neppe det er spark hos meg, for de kjennes helt annerledes ut. Dette er som bare hele magen blir dratt ned, og føles ut som alt skal dette ut.......skikkelig ubehagelig. Er i uke 24, så vi er ganske likt. Det begynte også hos meg for noen uker siden, og trodde kanskje det kunne være stress, for det er når jeg er sliten og stresser på jobben det skjer........men vet ikke?
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Jeg vet ikke om vi har det samme. men hos meg begynnte det for en uke siden, er nå 22+0. Jeg tror at det er den lille som sparker rett ned, for det går vekk like snart som det kommer
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 jeg er 25 uker på vei og hatt det i noen uker også.. men jeg har fått beskjed om hva det er.. vi skal ikek føde og babyen komem rikke ut enda.. vi er bare av den heldige gruppen som har fått bekkenløsning.. de trøkka ned mot underlivet som gjør at det kjennes ut som at man må knipe beina sammen og er ganske ubehagelig/vondt er bekkenet som utvider seg litt for fort. men ikek noe farlig.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 hmm, kan kanskje stemme det. For det har seg sånn at jeg har fått bekkenløsning for lenge siden:)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 jeg fikk beskjed om at jeg hadde det i uke 11, men har blitt mye vondere de siste ukene. så fikk ny beskjed sist om at det fortsatt bekkenet som jobber så fælt..
Gjest Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 jeg merket antydning i uke 15-16 tror jeg det var. Er også blitt verre nå
selfangerkjerringa Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Jeg kjenner det av og til som om det er et veldig press på blæra, selv om jeg ikke er tissetrengt. Det kan ikke være direkte spark, for det er et konstant press som varer i flere sekunder... det er dritekkelt. Men jeg antar det skal være sånn? ps: jeg er i uke 21
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 vi er nok normale hele gjengen. men jeg har ei god venninne som skal ha samtisig som meg, o ghu har ikek vindt her eller der. skjønner de kan si at dette skal være den beste tiden i svangerskapet. men med de bekken smertene å sånn jeg har nå lurer jeg fælt på hvor ille det da skal bli neste trimester hvis dette er den beste tiden lissom. hehe.. jeg har jo ei fra før, men hu er jo 4,5år alt husker jo ikke alle plager å sånn fra hu ennå. vi får bite tenna sammen. tenkte jeg skulel begynen på sånn svømming for gravide med bekkenløsnin nå jeg da, kansje det hjelper litt.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 jeg har også kjent en del nedtrykk på en måte, og det er ganske ubehagelig til tider. Men jeg tenker at enten så sparker lille rett ned, eller så graver hun hodet sitt ned i bekkenet mitt. Noen barn legger seg jo tidlig med hodet ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå